aptauja - Tele2

About Tele2

Previous Entry Tele226. Okt 2009 @ 22:25 Next Entry
Poll #16779 Tele2
Open to: All, results viewable to: All

Kāda ir tava attieksme pret Tele2 jaunāko reklāmu?

View Answers

Forši izdomāts un labi nostrādāts. Super!
17 (19.5%)

Ņirgāšanās par cilvēkiem Latvijā un viņu klientiem.
28 (32.2%)

Diezgan neitrāli. Reklāma ir un paliek reklāma.
17 (19.5%)

Kura no tām visām ir jaunākā reklāma? Neko nezinu.
25 (28.7%)



Viedokli droši variet izteikt komentāros.
(ir doma)
[User Picture Icon]
From:[info]saikne_neochin
Date: 26. Oktobris 2009 - 22:38
(Link)
paglupi, bet gan jau arī efektīvi.
[User Picture Icon]
From:[info]zetinja
Date: 26. Oktobris 2009 - 22:57
(Link)
Citēju: "Incanti kas tele2 maarkentingam zaali piegaadaa :) ?"
[User Picture Icon]
From:[info]coda
Date: 26. Oktobris 2009 - 22:58
(Link)
tā ir tā "dārgi būt varonim"? smuki jau, bet nu man ir apnicis, kā viņi tur visi kasās. ne varoņi, bet operatori.
[User Picture Icon]
From:[info]coda
Date: 26. Oktobris 2009 - 23:01
(Link)
varoņi bija mans minējums, laikam greizs. nezinu, par ko runa.
[User Picture Icon]
From:[info]mirror_image
Date: 26. Oktobris 2009 - 23:03
(Link)
Nezinu, kas par varoņiem. Runa ir par "meteorītu".
[User Picture Icon]
From:[info]coda
Date: 26. Oktobris 2009 - 23:07
(Link)
oi, nopietni? viss, man šodienai pietiek, eju gulēt.
varoņi ir tie plakāti pilsētā "pārāk dārgi būt varonim" vai kaut kā tā. varoni.lv
From:[info]hessin
Date: 26. Oktobris 2009 - 23:21
(Link)
varoņi ir kaut kas cits, bet līdzīgs. Varoņiem arī bija tās jocīgās ziņas no administrācijas pie kāpņu telpām.

Tagad jau vispār nekam nevar ticēt, visi foršie notikumi un akcijas izrādās ir vai nu hoax vai mārketinga triks. (prātā nāk vēl nesenais cilvēkiem no cilvēkiem).
[User Picture Icon]
From:[info]antikrists
Date: 3. Novembris 2009 - 18:00
(Link)
Imho, meteorīts bija to pašu varoņu.lv sakarā. Nu tas gan nemaina ideju, tas pats Tele2 vien ir.
From:[info]ad_nocendum
Date: 26. Oktobris 2009 - 23:00
(Link)
Pietrūkst atbildes varianta - "Kas ir Tele2 un/vai reklāma?"
[User Picture Icon]
From:[info]mirror_image
Date: 26. Oktobris 2009 - 23:03
(Link)
Tāpēc jau bija iespēja izteikties komentāros, jo pievienot visas iespējas, kas nu kuram ienāktu prātā, būtu diezgan neiespējami.
From:[info]ad_nocendum
Date: 26. Oktobris 2009 - 23:05
(Link)
Mļa, palasīju freidlist un sapratu, par ko ir jautājums.
[User Picture Icon]
From:[info]mirror_image
Date: 26. Oktobris 2009 - 23:06
(Link)
:D
From:[info]ad_nocendum
Date: 26. Oktobris 2009 - 23:05
(Link)
oficiāli laboju savu atbildi uz otro variantu
From:[info]anonims
Date: 26. Oktobris 2009 - 23:05
(Link)
spēcīga ideja. nebija turpinājuma (atrisinājuma). vēl nebija. jeb arī bija, bet visai vārgs. vairāk sliecos uz - bija paredzēts, bet ne tik agri (taiminga problēma)

jebkurā gadījumā ekspozīcija pret patērētajiem līdzekļiem - graujoša. sūdīgi tika nomenedžēts negatīvais feedbeks un konkurentu melnie pīār. vajadzēja pārdomāt detaizētāk, negatīvās sekas un kā tās risināt.

bet ideja, draugi mīļie, ģeniāla.
[User Picture Icon]
From:[info]cannibalsmith
Date: 27. Oktobris 2009 - 00:24
(Link)
I don't care and so shouldn't you.
From:[info]kangaroo
Date: 27. Oktobris 2009 - 08:29
(Link)
Un tomēr... Par ko ir runa? Esmu pamanījis tikai zeltazivs seriālu, bet tas jau vairs nekas jauns. Un vēl ir kaut kāda par cilvēkiem, kas halucinogēnus salietojušies un lec no jumta ar velosipēdu baseinā. Bet arī tā jau ir veca.
From:[info]fanija
Date: 27. Oktobris 2009 - 09:46
(Link)
stulbums_parastais.
[User Picture Icon]
From:[info]klemans
Date: 27. Oktobris 2009 - 09:56
(Link)
lai arī uzskatu kas tas bija bezgali STULBI, jāatzīst, ka savu mērķi tie panākuši - VISI par to runā!
žēl žurnālistu, glābšanas dienestu, zinātnieku utt, kas visā šajā farsā ieguldīja netikai savus līdzekļus (kurus laikam jau atgūs), bet arī savu LAIKU.
(par ko lieliski liecināja vakarvakara ziņu raidījumi ... visi bija krietni gatavojušies).

Mums, klausītājiem, lasītājiem, skatītājiem parastajiem - reklāmas (?) kampaņa protams izdevusies!
(tiesa, nesaprotu, ko tieši viņi ar šo reklamē, kā tieši mani ar šo iedvesmo)
[User Picture Icon]
From:[info]helvetica
Date: 27. Oktobris 2009 - 12:29
(Link)
skaņu un šumēšanos manāmi ir sataisījusi, bet kāds ir bijis tas mērķis un vēstījums? Kāda auditorija ir uzrunāta? es, kas grib relatīvi stabilu un nopietnu kompāniju, ar kuru sadarboties, esmu zināmā mērā vīlusies par Tele2
(ir doma)
Top of Page Powered by Sviesta Ciba