Starbucks Logo Change @ 08:01 pm
| | Add to Memories | Tell A Friend
The Art of Advertising |
|
|
January 9th, 2011CommentsHahahaha.....zina trikus :D
Man jaunais nepatīk tikai pēc tā,ja domā 'pēc vecā stila', jo visiem patīk pie pierastā, un tad pēkšī,kas cits, jo nāriņu reti,kad ievēro, pēc krāsām atpazīst un tā, ka vispaŗ rakstīts virsū stārbaks :D Es pēc tā melnizaļā vienmēr vados ,kad meklēju jaunā pilsētā,kur šī kafejnīca slēpjās.. Jaunais patīk no tā,kā citi minēja, tāds viegls, vienkārš, gaisīgs šķiet. Labi ir ta,ska nav mainīta krāsa - labais zaļais paliek, kaut gan daudzās kafejnīcās iekšā interjers ir violetīgs (vai tas ir dažās vietas vecais nenomainītais?) Protams,ka cilvēki pukstēs, būs tāpat kā mēs šeit, bet pēc 'nopukstēšanas' jaunais logo sāk šķsit tīri pieņemams! :) interesanti,ka tu esi rakstījusi darbu par šo! Es rakstīju darbu "The Lounch of Starbucks in Riga". Tur bija gan paša zīmola izpēte, gan pētījums par to vai šo zīmolu atpazīst šejienes potenciāls pircējs un kāda ir kopumā attieksme. Vēl bija potenciālo konkurentu izpēte un protams radošie risinājumi (print reklāma, partizānu mārketings un vēl kaut kas jau neatceros kas) :)))
zini kas ir interesantākais. lai sašaurinātu konkurentu loku, es izskatīju tikai "take away" kafijas tirgus segmentu. un tur aptauja parādīja, ka spēcīgākie konkurenti ir Statoil un Narvessen. Index, All cuppuccino un Coffee Nation arī bija starp konkurentiem. Es pieļauju, ka tā kā cenas intervāls starp Starbucks un Narvessen ir ļoti liela, tad pastāvētu abi konkurenti, vienkārši kaut kāda daļa maksātspējīgo klientu pārietu uz Starbucks. Bet vispār novēroju, ka ļoti daudziem rīdziniekiem tas jau ir iecienīts zīmols un viņi būtu ar mieru maksāt par šādu kafiju. Tā kā kopumā vieta tirgū Starbucks'am atrastos :)
Kā 'take-away' strādātu labi, jo latvieši,kas paceļojuši, atbraucot pietrūkst tā,ka īsti nevar dabūt 'ieskrienamo' kafijas krūzīti, un kafijas mīļotāji noliegtu narvesena un statoila kafiju kā kafiju.
heh, būtu jau labi, bet tad man allaž gribās domāt, vai tiešām mums ir vajadzīgs viss tas pats,kas visur citur? Ja mūsu tirgū ienāktu H&M un Starbucks , es šaubos vai mēs pč kāda laika dodu tādu pašu līmeni (savās galviņās un prātuļojumos), jo redzētu visus tā darām, un mums vairs negribās. Lielākos laviešiem patīk tā kā atšķirties, but citādākiem, bet beigu beigās visi vienādi iznāk... Tāpēc man liekas,ka Starbaks ar laiku vairs nekas tik prestižs mūsu acīs neliktos,ja būtu tik ļoti pieejams, bet smuki jau izklausītos,ka Rīgā ir Starbucks :)
(Reply to this)
(Parent)
|
Powered by Sviesta Ciba |