Starbucks Logo Change @ 08:01 pm
| | Add to Memories | Tell A Friend
The Art of Advertising |
|
|
January 9th, 2011Commentszini kas ir interesantākais. lai sašaurinātu konkurentu loku, es izskatīju tikai "take away" kafijas tirgus segmentu. un tur aptauja parādīja, ka spēcīgākie konkurenti ir Statoil un Narvessen. Index, All cuppuccino un Coffee Nation arī bija starp konkurentiem. Es pieļauju, ka tā kā cenas intervāls starp Starbucks un Narvessen ir ļoti liela, tad pastāvētu abi konkurenti, vienkārši kaut kāda daļa maksātspējīgo klientu pārietu uz Starbucks. Bet vispār novēroju, ka ļoti daudziem rīdziniekiem tas jau ir iecienīts zīmols un viņi būtu ar mieru maksāt par šādu kafiju. Tā kā kopumā vieta tirgū Starbucks'am atrastos :)
Kā 'take-away' strādātu labi, jo latvieši,kas paceļojuši, atbraucot pietrūkst tā,ka īsti nevar dabūt 'ieskrienamo' kafijas krūzīti, un kafijas mīļotāji noliegtu narvesena un statoila kafiju kā kafiju.
heh, būtu jau labi, bet tad man allaž gribās domāt, vai tiešām mums ir vajadzīgs viss tas pats,kas visur citur? Ja mūsu tirgū ienāktu H&M un Starbucks , es šaubos vai mēs pč kāda laika dodu tādu pašu līmeni (savās galviņās un prātuļojumos), jo redzētu visus tā darām, un mums vairs negribās. Lielākos laviešiem patīk tā kā atšķirties, but citādākiem, bet beigu beigās visi vienādi iznāk... Tāpēc man liekas,ka Starbaks ar laiku vairs nekas tik prestižs mūsu acīs neliktos,ja būtu tik ļoti pieejams, bet smuki jau izklausītos,ka Rīgā ir Starbucks :)
(Reply to this)
(Parent)
|
Powered by Sviesta Ciba |