- 30.4.11 09:08
-
Par Kindle.
Pasūtīju no amazon.com 17. aprīlī vakarā, piegādāja man uz Berlīni 20. aprīlī (no rīta). Tad pirmdien (lieldienas, 25. aprīlis) kautkā pamanījās saplīst ekrāns (vai nu nejauši kautko smagu uzliku, vai arī uzspiedu par stipru, es pat nepamanīju kā, bet fakts - slēdzu iekšā, ekrāns čupā). Tāpēc visiem lieku pie sirds, pērciet Kindlei vāciņus, jo ekrāns ir ārkārtīgi, nenormāli trausls. Pilni interneti ar saplēstiem kindles ekrāniem.
Bet Amazon ir sakoduši zobus, un saplīsušu ekrānu tomēr sedz kā garantijas gadījumu. Par laimi.
Ko darīt? Jāzvana uz amazon.com, jāprasa kā ir ar garantiju. (Tur viņiem kruta uztaisīts, ka var ievadīt savu telefona numuru un tev atzvana. Ne uz visām valstīm, bet uz Vāciju gan :) Tad arī nav jāprasa kas tu par lietotāju un ko tev vajag.) 26. aprīlis, sazvanījos, parunājām, un izrādījās ka viņi šo negadījumu segs un atsūtīs jaunu Kindle. (Paprasīja gan vai neesmu pats uzsēdies, vai aplējis ar kautko.) Vienīgais, pa šo laiku paspējuši ieviest Kindles arī amazon.de, tāpēc vairs no USA nevar atsūtīt replacement pa tiešo, un tas būs jāpieprasa no amazon.de. Nu neko, zvanīju uz amazon.de (tur čalis no amazon.com jau bija salicis pie mana konta tekstus kas un kā), parunājos (pirmajā reizē trāpīju uz vienu kas angliski neprot, tāpēc sarunāju viņam kautkādas šausmas*, nācās trešdien pārzvanīt un tad trāpīju uz meiču kas ļoti labi runāja angliski. Tad viņa arī visu izdarīja un pasūtīja man replacement.)
Jauno Kindle izsūtīja man ceturdien vakarā, un piektdien pa dienu jau bija man rokās. (Piezīme: UPS sūkā, bet DHL delivers.)
Jau pasūtīju arī vāciņus... (*piesit pie koka*)
Kā bonuss, vācijas kindlei ir gan New Oxford American dictionary, gan arī vācu Duden Universalwörterbuch. WIN!
________
* garantijas gadījumos vajag diezgan delikāti stāstīt kas noticis, lai nerastos iespaids ka tas dēļ tavas paša vainas. tāpēc ja vāji pārvaldi valodu, labāk pat nemēģināt...