Bļaģ. |
Dec. 23rd, 2010|03:12 pm |
Es zinu, es pilnīgi nešaubos, ka eksistē kaut kāda Slepenā Mārketinga Darboņu Loža (turpmāk tekstā SMDL). Es pilnīgi gara acīm redzu, kā viņi savācas uz ikmēneša sapulci kaut kādā drūmā kapličā vai, iespējams, no biedru naudas celtā ložas namā, kur viss dekorēts ar pentagramām, svecēm un kauliem. Kā ložas vadonis (balsošanā tiek ievēlēts vistupākais ložas dalībnieks) nostājas pie kanceles un saka uzrunu.
"Brāļi un māsas!", saka vadonis, "brāļi un māsas, tas laiks atkal ir pienācis. Nežēlosim savus spēkus, būsim saliedēti un stipri. Atliksim visus savus steidzamos darbus uz iespējami vēlāku laiku. Lai arī tas prasīs enerģiju, darīsim visu, kaut nakti negulēsim, lai izdomātu labojumus un uzlabojumus jau izdarītajā, taču arī tos pataupīsim pēdējam brīdim. Nebīsimies no iespējamas deadlainu kavēšanas, mēs taču visi zinām, ka tos nokavējot nevienam nekas nenotiks. Mainīsim, labosim, radīsim jaunas idejas. Nevienas firmas budžets necietīs no kādas liekas powerpoint prezentācijas, taču tās radīšana būs daļa no mūsu māsterplāna — pirms svētkiem kārtīgi, krietni, neaizmirstami izbesīt VISUS".
Orators paceļ rokas, zāle aplaudē, daži ceļas kājās, jūtīgākas blondīnes slauka asaras. No sapulču nama visi izejot visi sasmaidās, miedz viens otram ar aci un izklīst pa savām mārketinga nodaļām. |
|