- 12/3/20 12:18 pm
- Šis ir labākais laiks, lai apgūtu un uzspēlētu Jagged Alliance 2 ar 1.13 modu.
- 7 atstāja kaut koatstāj kaut ko
- 12/3/20 01:42 pm
-
iešu skatīties, kā ir ar empire of sin
- Reply
- 12/3/20 01:44 pm
-
Ja turn based combat būs labs un dziļš, kā arī spēles attīstība nelineāra, I'm (probably) sold.
- Reply
- 12/3/20 01:56 pm
-
Paņem vienu čuvaku, kurš labi šauj, un ej uz armijas bāzi. Glabā/lādē kamēr uzvari. .... profit
- Reply
- 12/3/20 08:19 pm
-
Principā jā, līdz tam ir reducējams geimplejs. Bet var apzināti tā nedarīt. Parasti cīnos, izmantojot 2 fireteams. Galveno damage dara snaiperis, kuru atbalsta/piesedz 2 čuvaki ar medium un close range opciju (viens no viņiem mēdz būt forward observer, parasti Ira!) . Un tad ir CQB fireteam ar čuvakiem, kuri pieprot labi automātus un/vai akimbo pistoles.
Tagad, 2.x, spēlēju ar jauno chance to hit sistēmu. Daudz grūtāk bez ez hedšotiem. - Reply
- 12/3/20 08:52 pm
-
Ar kuru versiju? Tur pa gadiem tik daudz mainījies, ka gandrīz katrus pāris gadus ir pilnīgi citāds viss. Pāris gadus atpakaļ autoritatīvā forumā lasīju, ka pēdējās versijas ir baigie sūdi, pārāk bloated ar debīlām fīčām utt. Pats laikam 10 gadus atpakaļ ar 1.13 izspēlēju (pa to laiku gan pamēģināts ar pāris citiem modiem).
- Reply
- 12/4/20 11:19 pm
-
Hz. bet varu pateikt cipariņus, kas noder, ja vēlas noskaidrot versiju. Ieslēdzot spēli, tie izskatās tā: JA2 1.13.7609, build 14.10.24
Nez, nekādu fīču bloatedness neesmu manījis. Pie tam gan setup laikā, gan pēc tam .ini failā un/vai opšnos visu var saregulēt tieši tā, kā vajag, lai jebkurš JA2 fans - gan veterāns, gan tāds, kurš vēl nav ieņēmis nevienu Aruco pilsētu - varētu izbaudīt spēli to the max.
Kā augstāk rakstītajā komentā citam cibiņam minēju - otro playthrough spēlēju ar jauno chance to hit sistēmu, kas daudziem vetiem šķiet mēslaina, jo hurr durr can't hit headshots even with pimped out rifles. Bet man tā šķiet diezgan ok - laikam pat tīk labāk, nekā vecā, jo vismaz mani chari tāpēc nav godlike any wep type snipers, bet gan ļoti bieži ir spiesti izmantot prone position, lai palielinātu kopējo chance to hit (īpaši ar bipod, kas parasti ir zem viņu ieroču stobriem).
Jā, bet par bloatedness nesaprotu, ņemot vērā, ka pats visu var nokonfigurēt. - Reply
- 12/5/20 03:22 pm
-
Es arī nesaprotu, jo biju tikai lasījis par to. Varbūt tiem vetiem nepatika kaut kādi balance issues vai kas. Jebkurā gadījumā, ja ir tik daudz iespēju salikt opcijas, tad nevajadzētu būt problēmai. Kad pats pēdējo reizi spēlēju imo tikai ar ini faila čakarēšanu varēja ko mainīt un tas ir pārāk liels darbs priekša manas slinkās pakaļas.
- Reply