02 January 2011 @ 04:29 pm
Ētika un pedagoģija  
Nezinu, ko domāt par šādu pedagoģisku eksperimentu: Class Decides Whether To Donate Professor's Kidney. No vienas puses, šķiet ok tajā nozīmē, ka praktiskās ētikas apguvē ir iespējams pieredzēt lēmumu pieņemšanu, kas nebalstās tikai 'tīrā' argumentācijā, bet ietver arī blakus faktorus 'iz dzīves'. No otras puses - šķiet nedaudz infantili.
 
 
( Post a new comment )
Avtonoms[info]junona on January 2nd, 2011 - 05:59 pm
Bet vismaz šajā gadījumā pasniedzējs atbild par bazaru.
(Reply) (Thread) (Link)
[info]antons_v on January 2nd, 2011 - 06:27 pm
Tiešām? Un kā tad ar šo:

Even so, "I told [the class] at the beginning of the semester that I did reserve the right to not take whatever their recommendation would be," Taber says.

Man šķiet, ka ja gribas problēmas "iz dzīves" tad tīri labi der arī ikdienišķākas problēmas, kā piemēram, vai dot naudu ubagotājiem, vai ziedot naudu labdarībai, vai kļūt par asins donoru, vai adoptēt bērnu no bērnu nama utjp.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Avtonoms[info]junona on January 2nd, 2011 - 10:07 pm
Runa jau nebija par problēmām "iz dzīves", bet gan par probēlmu, kas saistīta ar pazīstamu cilvēku.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]antons_v on January 3rd, 2011 - 01:58 am
Runa pavisam noteikti ir "about a real person" un viņa nieri. Tā pazīstamība gan ir visai slidena lieta, bet lai nu tā būtu.

Tomēr, viņš pats azina, ka patur tiesības uz galīgo lēmumu, līdz ar to, nezinu, vai tas nozīmē, ka viņš "atbild par bazaru". Tgad tam arī vairs nav nozīmes, jo studenti nosprieda pasaudzēt profesoru, par ko viņš pats ir izteicis neapmierinātību. Interesanti, ko viņš teiktu, ja studenti izlemtu par labu nieres ziedošanai?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
thel[info]thel on January 3rd, 2011 - 01:26 pm
Tas, ka patur tiesības uz galīgo lēmumu, ir ok. Proti, var būt studentu pamatojumi, kurus es vienkārši nevarētu pieņemt. Piemēram, ja par manu nieru likteni spriestu metot kauliņus vai arī dodoties pie astrologiem utml.
(Reply) (Parent) (Link)