Kā tas var būt, ka lampiņas, kurām bija jāpienāk 8. novembrī, pienāca šodien, bet termoveļa, ko pasūtīju pirms mēneša, vēl nav pienākusi? Es gribu, lai viss ir tā, kā ir sarunāts.
Es tikko ielogos savā spamu e-pastā un redzu, ka tieši šodien esmu no viņiem saņēmusi e-pastu, ka es it kā esot atgriezusi savu pasūtījumu, un tuvāko piecu dienu laikā viņi man pārskaitīs naudu. Bet tās ir pilnīgas muļķības, neko tādu neesmu darījusi. Neredzu arī nekādu e-pastu, uz kuru būtu iespējams uzrakstīt. Jo tās ziņas ir no-reply, protams.
tā ir labi zināma firma un izskatās pēc autentiskās lapas.
Tev nevarētu nejauši būtu pasta paziņojums atnācis uz nepareizo adresi? pirms cik ilga laika Tu veici pasūtījumu? teorētiski var būt tā, ka pasts vienkārši ir aizsūtījis atpakaļ, ja viņu noteiktajā laika rāmī (tās gan normāli ir 30 dienas) neesi atnākusi pakaļ.
sorry, es nemāku lasīt. ja tieši pirms mēneša pasūtīji, tad, protams, nez, vai jau varētu mēnesi būt bijis sūtījums pasta nodaļā 30 dienas. bet ir vērts apskatīties caur viņu tracking sistēmu, kur tad tas sūtījums ir bijis.
Ja viņi atdos naudu, es mēģināšu pasūtīt vēlreiz, bet šis ir tik stulbi, jo man paņēma n stundas izveidot to pirmo pasūtījumu. Un man vajag tās lietas jau tagad. Adrese noteikti nevar būt nepareiza. Es to vienmēr ļoti daudz reižu pārbaudu. Un tas nav amazon, kam varētu būt manas vecās adreses, es te neko vēl nekad neesmu pasūtījusi.
Visvairāk mani kaitina, ka ar viņiem nav nekādas īstas opcijas sazināties, jo čatbots neder, ja varētu uzrakstīt ziņu, varbūt es tomēr varētu dabūt šo pašu sūtījumu.
Nu, mēdz būt lapas, kur uzrakstīt nevar, bet jāaizpilda forma, tā bija arī amazonā, ja pareizi atceros, bet šeit arī nav specifiskas iespējas aizpildīt formu par tādu situāciju, kā manējā.