Kā tas var būt, ka lampiņas, kurām bija jāpienāk 8. novembrī, pienāca šodien, bet termoveļa, ko pasūtīju pirms mēneša, vēl nav pienākusi? Es gribu, lai viss ir tā, kā ir sarunāts.
Ja viņi atdos naudu, es mēģināšu pasūtīt vēlreiz, bet šis ir tik stulbi, jo man paņēma n stundas izveidot to pirmo pasūtījumu. Un man vajag tās lietas jau tagad. Adrese noteikti nevar būt nepareiza. Es to vienmēr ļoti daudz reižu pārbaudu. Un tas nav amazon, kam varētu būt manas vecās adreses, es te neko vēl nekad neesmu pasūtījusi.
Visvairāk mani kaitina, ka ar viņiem nav nekādas īstas opcijas sazināties, jo čatbots neder, ja varētu uzrakstīt ziņu, varbūt es tomēr varētu dabūt šo pašu sūtījumu.
Nu, mēdz būt lapas, kur uzrakstīt nevar, bet jāaizpilda forma, tā bija arī amazonā, ja pareizi atceros, bet šeit arī nav specifiskas iespējas aizpildīt formu par tādu situāciju, kā manējā.