Ar ko man patīk Hansabanka, tad tas ir smakjūtīga attieksme pret klientu. Piemēram, gadās jauneklim piezvanīt ar savu megapiedāvājumu nepiemērotā brīdī, un , saņēmis atbildē ē... ū... varbūt piezvanīsiet un izstāstīsiet savu sāpi vēlāk, pats saprot, ka te nevienam nebūs nekāds kaifs mocīties, izdomājot kādu pieklājīgu atteikuma iemeslu. Vai arī, teiksim, cilvēkam acīs pagadās kāda reklāma, tipa, auto par velti, nemaksā neko, ņem un brauc. Tikai pēc tam katru mēnesi būs jānopiķo 80 Ls. Kam kāja nepaslīdētu? Tak dajebkurš fiksi sarēķinātu, ka 80 Ls viņš uz čipšiem vien ietaupīs. Bet tad tu paskaties internetbankā, un izrādās, ka tur jau viss sarēķināts - Jau šodien Jums ir pieejams auto līzings ar ikmēneša maksājumu līdz 70 LVL. Un izpaliek pazemojošā situācija, kad iesniedzis pārdevējam dukamentu mapīti, pēc pussundas daboni pigu.
ir doma