26 Februāris 2015 @ 07:39
 
Pamanīju portālos, ka pa to laiku, kamēr tauta vingrinās partizānu cīņas metodēs, vīri un sievas ar portfelīšiem un barsetkām, kuras citkārt dēvē par pideraskām, bez liela entuziasma esot apsprieduši iespēju iejūgt Rīgas Satiksmi Sabiedrisko pakalpojumu regulatora, vai kā to kantori pareizi jādēvē, iemauktos. Parunājuši, parēķinājuši un nosprieduši, a ja nu kļūst vēl sliktāk, lasi dārgāk.
Un te man radās laba doma, ka Regulatora vietā, viņiem krāgā jāuzlaiž monopolu apkarotājs, ja mums tāds ir, un jāpanāk uzņēmuma sadalīšana atpakaļ autobusu parkos, TTP un autostāvvietās, un vēl jāpalaiž pa vidu kreisie mikroautobusi.
Acīmredzamie zaudējumi pasažieriem būtu tipa "saskaņots" transporta kursēšanas grafiks (ha-ha!), LCD monitori ar informāciju, kur zvanīt, ja kāds jums čurā zābakā un aicinājumiem apgūt sabiedrībā augsti godāto biļešu kontroliera profesiju, un samazinātus finanšu ieguldījumus ritošajā sastāvā demo maršrutā opera - Jugla, jo uz Tapešu ielu, kā visi labi zinām, kursē un visdrīzāk kursēs mūžīgi mūžos tie paši kantainie zārki.
Savukārt tiem, kam Krievzemē Rīgā dzīvot labi, varētu rasties zināmas neērtības, jo uzņēmumi ar ievērojumi mazāku kapitālu, aktīviem, pasīviem vai ko nu tur parasti uzskaita, saviem ķeizariņiem varēs maksāt stipri mazākus pabalstus. Tāpat investīcijas nanotehnoloģiskajā ūdenī vairs nevarēs veikt līdzšinējā apjomā.
Nenoliegšu, visai destruktīvs plāns. Viens no tiem, kuri, ja man kļūst sliktāk, lai arī citiem avenes piedirstas. Toties varēsim apskatīties, cik kas no tiesas maksā. Ja līdz tam nonāks, jo vispirms tas varētu kalpot kā granāta, ko paņemt līdz uz sarunām.