Geimeri nav bērni
Oct. 30th, 2008 | 09:35
No: : disfigurator
Ne īsti rantiņš, ne Grantiņš - vienkārši gribas lieki norādīt uz nepielūdzamu faktu - sen tie laiki ir pagājuši, kad vidējais geimeris bija bērns. Sen. Tādi jau sāka beigties deviņdesmitajos (ja ne astoņdesmitajos), kad videospēles sāka savu dzīvi pēc to zelta laikiem (80. gadi). Tagad geimeru vecums ir, teiksim, no ~5 - 60. Pierādījums sekos zemāk.
Jā, no sākuma videospēļu mērķauditorija, iespējams, bija bērni - tas ir vienkārši secināms, paskatoties uz vairuma 80. gadu spēļu motīviem, saturu.
īstenībā - vēsture rāda, ka spēles jau iz to sākuma tika izstrādātas ne tikai bērniem. Piemērs: Colossal Cave Adventure
Bez minētās bija vēl tādas, kuru mērķauditorija bija domājošs jaunietis un pieaugušais, kuras tiek godinātas arī šodien, piemēram, Uninvited un citas MacVenture spēles. Kā arī ir tādas, kuras apzīmē ar Adult Games - nožēlojami attiecinot to tikai uz seksuālo saturu, piemēram, Softporn Adventure radītās spēles.
Bet tagad - sausi un nepielūdzami fakti:
Raksts iekš gamespot: Average Aussie gamer now 30
Un jopromā nemainīga tendence: Austrālijas geimerim vidēji ir 30, bet max spēļu vērtējums viņiem ir 15, t.i., nav Adult vai 18+ vērtējuma, tādējādi Austrālijas valdība vēlreiz klaji demonstrē savus uzskatus, ka geimeri ir bērni (ignorējot kaut vai ekonomisko pusi, kura nav mazsvarīga - dara paši sev pāri ar saviem stereotipiem).
Es tiešām negribētu tur dzīvot un katru dienu tikt saukts par nepieaugušu un vērā neņemamu.
Jā, no sākuma videospēļu mērķauditorija, iespējams, bija bērni - tas ir vienkārši secināms, paskatoties uz vairuma 80. gadu spēļu motīviem, saturu.
īstenībā - vēsture rāda, ka spēles jau iz to sākuma tika izstrādātas ne tikai bērniem. Piemērs: Colossal Cave Adventure
Bez minētās bija vēl tādas, kuru mērķauditorija bija domājošs jaunietis un pieaugušais, kuras tiek godinātas arī šodien, piemēram, Uninvited un citas MacVenture spēles. Kā arī ir tādas, kuras apzīmē ar Adult Games - nožēlojami attiecinot to tikai uz seksuālo saturu, piemēram, Softporn Adventure radītās spēles.
Bet tagad - sausi un nepielūdzami fakti:
Raksts iekš gamespot: Average Aussie gamer now 30
Un jopromā nemainīga tendence: Austrālijas geimerim vidēji ir 30, bet max spēļu vērtējums viņiem ir 15, t.i., nav Adult vai 18+ vērtējuma, tādējādi Austrālijas valdība vēlreiz klaji demonstrē savus uzskatus, ka geimeri ir bērni (ignorējot kaut vai ekonomisko pusi, kura nav mazsvarīga - dara paši sev pāri ar saviem stereotipiem).
Es tiešām negribētu tur dzīvot un katru dienu tikt saukts par nepieaugušu un vērā neņemamu.
"I think this says something about modern parents," Dr Brand said. "I'm one of them. I have three boys aged 5 to 11; they all play computer games, my wife and I play them too. Sometimes we all play together. It's fun; it strengthens our family and keeps us as parents across what's happening. The adults who say games are more harmful than helpful are generally adults who don't play games themselves. It's a stereotype, plain and simple."
"Computer games are no longer thought of as toys or child's play. As more people have begun using games, old stereotypes and misplaced fears have faded and more rational understanding about the medium has grown."