disfigurator

Radošuma vakuums videospēlēs

Jul. 17th, 2025 | 02:04
Kas: : disfigurator

Rimeiki un remāsteri - bezmugurkaulnieki tik priecājas, ka top kārtējais izstrādājums no šī plaukta.
"Ak, jums nav talantiņa? Ai, ai ai. Še, atgremojiet šo leģendāro frančīzi, gan jau tautai derēs!"

Ažiotāža neslikta, ļaudis brēc, ka vajagot algot atkal oriģinālās balsis, citādi būšot ziepes. Vai arī, vajagot vecās balsis un tad varot blakus jaunās. Kas, protams, sareizina cenu dabā.
Tikmēr es skatos kā aklas vistas priecājas par totālu radošuma vakuumu nozarē, kas man apliecina - ir pienācis laiks otram geiminga krešam. Es to kāri gaidu, jo pastāvošās ievirzes ir vienkārši kaitīgas videi. Runāju par izstrādē esošo Silent Hill pirmo daļu.

Bezmugurkaulnieki un dod krīzi, jo:
- preorder... Kas tu stulbs maksāt par negatavu produktu, par solījumu?
- mikrotransakcijas... Spēle nav gatava, bet spēlē esošais tirgus gan rūc pilnā sparā. Vai tik tur nebūs kaut kāda sakarība.
- cilvēki maksā naudu par skiniem... Galvā nerakstās. Kādreiz tas bija iekļauts spēlē un deva par nosacījumu izpildi!
- azartspēļu mehānismi... Man šķiet, ka mūsu valstī to diezgan ierobežo. Bet, ja tas notiek spēlē, tad viss kaut kā ir kārtībā.
- rimeiki un remāsteri... Riskēt ar jaunām idejām ir baigi sūri. Labāk atvemt ko labi zināmu un pieprasīt 80EUR par to!
- "Darbs jāciena!", Nintendo. Tāpēc maksāsi krietni vairāk. Turklāt vidē, kur peļņu vairs nenoēd fiziska izplatīšana.
- diskos vairs nav spēle, bet gan licence... Reti, kad vairs izdod fiziskās relīzes ar pilnu spēli iekšā. Tas vilciens ir aizbraucis un tagad varam kolekcionēt licences, kuras pēc dabas ir ēteriskas - apniks vienā brīdī uzņēmumam turēt datus uz servera un viss, virtuālo licenci var spraust virtuālā pakaļā... Nauda vējā, visi skinu pirkumi arī. Ja ne tā, tad: spēle reiz apniks/izies no modes, bet iztērētā nauda par kosmētiku un apgreidiem paliks tur. Vējā izmesta nauda un stāvi tu tāds - pretvējā apmīzies.

Kurš vēl pret šo pastāvošo slaukšanas aparātu protestēs ar maciņu? Neviens? Ā, bezmugurkaulnieki!

Kad geimeris taisa spēli geimerim, ir rezultāts. Šobrīd mārketings taisa spēles akcionāriem un tur ir savs rezultāts.

Nekā jauna.
Tikai cinisks un ciklisks atvemšanas bizness nozarē, kurā risks neatmaksājoties. Špaktele uz brūkošas AAA sienas.

Pilns rublis | Visi komentāri


Reply

From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.