Comments: |
kā tā? Viņi ļoti cenšas konkurēt ar lētajām aviokompānijām, ka viņu cenas daudzreiz ir draudzīgākas par iepriekšminētajām. Protams, ka par servisu var pasūdzēties, bet mana nacionālā pašapziņa liek pat pieciest to. Tomēr - daudz maz, bet savējie.
| From: | efix |
Date: | 27. Oktobris 2005 - 11:41 |
---|
| | | (Link) |
|
Visu muuzhu nebiju lidojis, tad no shogad darba spec deelj kaut kaa sanaaca vairaak:)
czech airlines, Air france, KLM royal dutch bija ljoooti ok. Mega pozitiivs iespaids.
Alitalia nebija iipashi patiikam kompaanija, bet Airbaltic mani drusku pakaitinaaja ar servisa kvalitaati + neskaidriibu ar lidojumu laikiem.
Pirmais iespaids ir tas svariigaakais vienmeer, un diemzheel tas nav pozitiivs, liidz ar ko, naakotnee mani kaa klientu vinjiem buus gruuti ieguut..
Nu es ar airBaltic sāku lidot vēl tad, kad tur ēst deva. Man pirmais iespaids bija labs. Pēc reorganizācijas - nedaudz skumu, ka vairs nedabūju ēst, bet tomēr novērtēju cenu - ar airBaltic es varu atļauties arī privātus braucienus un man tas ir svarīgi.
Nu airBaltic dažreiz gadās tie kavējumi (kā visām kompānijām), bet paziņojumi ir nesaprotami. Man gan tas vēl neko nav maksājis, tāpēc neuztveru to tik sāpīgi. | |