Reach The Skies: A Lifebook

Facebook Civilization game

Facebook Civilization game

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Nesen nolēmu paskatīties, vai Sids Meijers jau kaut ko ir pasācis ar to izdaudzināto projektu izveidot sociālo spēli par Civilizācijas tēmu. Un iegrimu tajā tā ka nevaru vairs bez šīs spēles iztikt :) Varbūt kādreiz man apniks.

S. Meijeram šis ports ir izdevies makten labi. Dažas lietas ir ļoti līdzīgas parastajai Civilization spēlei, piemēram, zinātne, citas - pilnīgi savādākas, piemēram, tas, ka spēlētājs Facebook variantā kontrolē vienu pilsētu civilizācijā, un to arī attīsta.

Spēlē ir 21 laikmets un, kad visas tās ir cauri, tas, kuram tur visvairāk ir Brīnumu, naudas vai kas vēl, tā civilizācija ir uzvarējusi. So, šeit mums ir sociālā spēle, kurā var arī uzvarēt :)

Vopšem, very engaging.
P.S. Pašlaik esmu top-of-the-world spēlētājs (ar visvairāk fame punktiem) Ķīnas civilizācijā. Spēle nav vēl galā - ir vēlais baroka laikmets. Go, me!
  • Harvestiem būtu jāpieskaita resursi pie jau nopelnītajiem. Bonusus var neķert, arī bez tiem apmēram reizi 10 minūtēs resursi pienāk (atkarībā no tā kāda veida mājas saceltas).
    Lai dabūtu papildus citizenu, tev ir jāsavāc noteikts skaits pārtikas. Ja uziesi ar peli uz Food, tad tev parādīs, cik jāsavāc.
    • Vai tu man nevarētu pastāstīt, kāda jēga ir no māju apgreidošanas? Ja es apgreidoju granary, tad savāc vairāk fūdu, vai kā?
      Un vai ir kāds veids, kā mainīt citizen'u walking path? Vienīgais, ko līdz šim esmu atklājis, ir māju pārbīdīšana, bet tas liekas kaut kā nepareizi.
      • Apgreidojot kādu celtni, tie iedzīvotāji kas tuvumā nodarbojas ar attiecīgo amatu (nu tur zemnieki - granary, strādnieki - lumber mill, stonemason), savāks vairāk resursu. Faktiski jācenšas visu laiku celt iedzīvotāju mājas blakus mežiem vai ūdenim (palielina happiness), blakus citām mājām kur iedzīvotāji nodarbojas ar tādu pašu amatu (+happiness) un pēc iespējas tuvāk resursam kuru viņi vāc un mājai kur to pārstrādā. Kā arī ņem vērā ka mājas var pārvietot un iedzīvotājus "pārkvalificēt" pa brīvu, bet production mājas pārvietojot tev būs jāšķiras no zināma skaita production resursa.
        Walking path diemžēl mainīt nevar - to spēle pati izdomā :( Varbūt iztrādātāji to vēl izmainīs - beta versija kā nekā.
Powered by Sviesta Ciba