Apgreidojot kādu celtni, tie iedzīvotāji kas tuvumā nodarbojas ar attiecīgo amatu (nu tur zemnieki - granary, strādnieki - lumber mill, stonemason), savāks vairāk resursu. Faktiski jācenšas visu laiku celt iedzīvotāju mājas blakus mežiem vai ūdenim (palielina happiness), blakus citām mājām kur iedzīvotāji nodarbojas ar tādu pašu amatu (+happiness) un pēc iespējas tuvāk resursam kuru viņi vāc un mājai kur to pārstrādā. Kā arī ņem vērā ka mājas var pārvietot un iedzīvotājus "pārkvalificēt" pa brīvu, bet production mājas pārvietojot tev būs jāšķiras no zināma skaita production resursa.
Walking path diemžēl mainīt nevar - to spēle pati izdomā :( Varbūt iztrādātāji to vēl izmainīs - beta versija kā nekā.
Walking path diemžēl mainīt nevar - to spēle pati izdomā :( Varbūt iztrādātāji to vēl izmainīs - beta versija kā nekā.