- [entries|archive|friends|userinfo]

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Apr. 10th, 2014|09:51 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[music |tears for fears - everybody wants to rule the world]

and now, ladies and gentlemen, business news. interbrands ir publicējis savu 2014. gada labāko vairumtirdzniecības zīmolu sarakstu. japānā uniqlo ir apsteidzis gepu zīmola vērtības ziņā, kas principā bija paredzams, geps vairs nav tas, kas agrāk, kamēr heat-tech džemperis ir teju vai katram iedzīvotājam. eiropā, protams, līderis ir, nekadneuzminēsiet, nabadzīgo un mazgadīgo fešionistu citadele h&m.

meanwhile, darbā, šķiet, šodiena ir kolektīvā "ierodies uz darbu tieši tajās pašās drēbēs kā vakar" diena.
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:April 10th, 2014 - 10:26 am
(Link)
Burvīgi, paldies. Cibā ir pārlieku maz biznesa ziņu, tā turpiniet.
From:[info]yeux_glauques
Date:April 10th, 2014 - 11:18 am
(Link)
paldiesssss. biznesa jaunumu pētīšana apvienojumā ar spaini kafijas palīdz neaizmigt darbā. i suppose it would be quite hazardous if i'd suddenly crash my head on the keyboard.
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:April 11th, 2014 - 08:46 am
(Link)
Status update: Uniqlo īpašniekiem Fast Retailing Co. nupat tā pasmagi nogāzušās akcijas, par gandrīz 10%. Peļņa nav tāda, kā cerēts. Tā, lūk, zīmola vērtība ir viena lieta, bet tas uzreiz negarantē izcilus finanšu rezultātus.
From:[info]yeux_glauques
Date:April 11th, 2014 - 02:06 pm
(Link)
trū, akcijas krīt un ceļas katru mīļu dienu, toties zīmola vērtība palīdz iegūt un noturēt [nosacīti] stabilu vietu tirgū.