- 1.7.24 15:11
-
Es gudroju kam jānotiek, lai visu ceļu var nobraukt vienā dienā, un izskatās ka ir nepieciešams lai lādētāji ir maksimāli tur pat ceļa malā. Nobraukšana/uzbraukšana rada tās zaudētās stundas, dēļ kurām tikt no/līdz pieprasa braukt ilgāk par 12h un braukt vairāk par 12h ir nereāli (it īpaši pēc 40g).
ja auto vilktu mega garu gabalu un lādēties varētu, piemēram, Strykow Ionity (470 km), un tad, varbūt lietuvas Kaunas Ionity (490 km), tad vienā dienā varētu izbraukt.
Tas ir, 500km nobraukums pie lielceļa ātrumiem, tā ap 150 km/h.
Ja patēriņu rēķina ap 25 kWh uz 100 km, tad baterijai jābūt ap/virs 125 kWh. Tādi auto jau sāk pietuvoties.