- 27.3.17 11:12
-
megarīgai Latvija vēl nav gatava, tas ir gadus 50-100 par agru.
savukārt, lai ārpusrīgu izmantotu kā ekonomikas sastāvdaļu, es redzu apburto loku - tie, kam pieder zemes un meži ārpusrīgā, nevarēs sekmīgi darboties bez kādiem nebūt ceļiem, savukārt ja ārrīgā galvenokārt uzturēsies neliels skaits saimniekotāju un tūristi, tad jāsarēķina, par kādu naudu uzturēt ceļus.
ja valsts minimāli piedalīsies lauku ceļu uzturēšanā, tad - vai zemju īpašnieki vispār spēs tos uzturēt par saviem nodokļiem? valstij tomēr jāpiedalās, lai cilvēki braukātu pa zemes ceļiem, atpūšoties no megarīgas un tērētu naudu, arīdzan.
iespējams, pieejami kompaktie lidaparāti nākotnē būtiski pavirzīs šo lietu uz priekšu, ja bez lielajām šosejām tiešām pietiks ar nelielu skaitu grants ceļu līdz vidēja izmēra apdzīvotām vietām (iespējams, nākotnē izdomās vēl lētāku un vieglāk uzturamu, bet izturīgāku ceļu seguma veidu) un pārējo trafiku uz viensētām, mazciematiem utt. nosegs ar lidošanu.