- 7.11.16 22:16
-
Anekdotes nav pārliecinošas. :(
Neredzu starpību starp mašīna, kas paredzēta cilvēku pārvadājumiem, no privātas mašīnas, kas arī paredzēta cilvēku pārvadājumiem. Nekādai lielai starpībai tur ekonomiski nevajadzētu būt. Grūti iedomāties, kur tur varētu rasties lielāka efektivitāte, ja nu vienīgi netiek ierēķināta tā nauda un laiks, ko cilvēks pats iegulda savā mašīnā, bet par to neprasa samaksu. Reāli jau viņa mašīna nolietosies ātrāk, un lielā peļņa beigās izrādīsies pat zaudējumi.
Varbūt centralizēta pārvaldība nodrošina mazākas dīkstāves? Tas ir tāpēc, ka uber ir lielāks nekā daudzas mazās takšu kompānijas.
Varbūt viena lietotne piesaista vairāk klientu, kuri citādi negribētu čakarēties ar takša izsaukšanu? Tas ir pozitīvs mārketings.