- 3.8.09 14:01
-
te sāc runāt par tādu ilgtermiņu, ka sāk pazust jēga. jā, 100 gadu laikā "gudrie veļas pulveri" būs failed product. bet līdz tam, būs pietiekami daudz miljardus nopelnījuši, un būs jau nākamie N produkti, kuriem "advertise/wait to fail" cikls tikai sākas.
pats Polis citē Linkolnu, "you cannot fool all the people all the time", bet ko tas saka par tiem no mums, kurus nepiemuļķo, bet caur savu bezdarbību vai klusēšanu, mēs ļaujam piemuļķot tos pārējos un iegūt profit$$$ ?
agrāk varbūt ilgtermiņa prognoze bija ka visi ir gudri, un otrreiz vairs nepiemuļķosi, bet šobrīd tas ir pārvērties: pat piemuļķojot dažus, dažreiz, var gūt milzīgu peļņu, un attīstīt savu neētisko biznesu līdz pat debesīm.. (spam bizness, piemēram)
nemaz nevajag visus apšmaukt, tas nav mērķis un nav jēga. dažus, vienu no 100, vienu no 1000, un dažreiz, un profit$$$ garantēts.