- 3.8.09 13:15
-
bija materiāls nesen, bet tagad nevaru atrast: ka gadžeti tagad ir optimizēti uz "veikala" experience, ka review ir baigi krutie, veikalā viss izskatās čiki, ieliek visiem konkurentiem, utt....
bet tu viņu atved mājās, sāc lietot, un esi neapmierināts. jo baigais sūds īstenībā. un tā ir melošana/krāpšana, jo tev iesmērē kautko, kas tev īstenībā nav vajadzīgs - radot nepatiesu priekšstatu par kautko.
un trakākais ka no 100 produktiem viens ir īstenībā labs, izstrādāts ētiski, lietošanā parocīgs un derīgs, bet viņu nevar atrast, jo tas noslīkst bļaušanas jūrā, kur cenšas savu kapeiciņu nopelnīt visi krāpniecīgie konkurenti. bet cerība paliek, ka kautkā izdosies atrakt to vienu, kas ir samaksātās naudas vērts. un tā viss griežas.
visvieglāk nopelnīt ir kautko noklusējot, nepasakot, pasakot ne līdz galam, vai arī sagrozot informāciju. kādam tas ir easy money, bet maksājam mēs visi, un ļoti dārgi.