- 18.5.09 14:48
- Ja privātajam uzņēmumam pietiekama kapacitāte un resursi, tad arī tas apaug ar neprofesionāliem liekēžiem, kas imitē darbu. Man tieši galvenais pacients tāds, kuru vēroju klusā apbrīnā: marketinga nodaļas vadītāja dzīvo un darbojas ar pārliecību, ka marketings aprobežojas ar reklāmas plakātā pareizas beibes un fona tai izvēlēšanos, jebkuru 3dienu projektu spēj izvilkt līdz 3 nedēļām, taču sēž savā amatā, saņem algu kā Kalvītis Lattelekom padomē, trenkā daudz izglītotākos padotos (kuriem vismaz grāds ir marketingā) un uzskata sevi par businesa haizivi. Mazāks kantorītis ar šādu darba stilu nobankrotētu pāris mēnešu laikā, aber te viss kā pa sviestu - pietiekami plašs tīkls pa visām 3 Baltijas valstīm, lai ko tādu nepamanītu. Reālu zaudējumu nav, nenopelnīto aprēķināt nav iespējams, cirks turpinās (darbinieki un izpildītāji griež zobus, aiz muguras neslēpti ņirgājas, acīs smaida un klanās, jo naudu pelnīt kā ta vajag). Un ja tur kādu atlaidīs, tad kādu no tām marketinga departamenta beibēm, kuras reāli procesu velk par spīti bosenes pūlēm to maksimāli kavēt. Tb acīmredzot vaina ir cilvēkresursu ziņā pārāk plašu struktūru neprasme menedžēt, vienalga, privāta vai valsts bodīte.