- 24.11.05 12:16
-
Atklāti sakot, laikā, kad vēl lietoju alkoholu, neskatoties uz reklāmas klātesamību publiskajā telpā, smalko atšķirību tā arī neuztvēru. Goda vārds, joprojām nezinu, ar ko Monastirskaja Izba bija sliktāks par dārgākiem vīniem :)
Savukārt, tik lielos kvantumos, lai uzķertu nākamā rīta atšķirību (no krutkas vairāk sāp galva u.tml.), reti nācies ielietot.
Un vispār, pie izdevības nogaršojot kaut kādu tur V.S.O.P. brūno, mammas secinājums skanēja: "Kandža paliek kandža". Varbūt vienkārši esam tāda provinces inteliģentu ģimenīte, kam nav lemts tik smalkās būšanās iebraukt.
Vai reklāma ir izglītojoša? Vai reklāma ir garants produkta kvalitātei?