...tomēr es uzskatu, ka postmodernisms nav hronoloģiski aprakstāms virziens, drīzāk - garīga kategorija vai vēl precīzāk - Kunstwollen, darbošanās veids. Tāpēc varētu apgalvot, ka ikkatram periodam ir savs postmodernisms, tāpat kā ikkatram periodam ir savs manierisms (es pat prātoju, vai tik "postmodernisms" nav manierisma kā metavēsturiskas kategorijas mūsdienīgāks apzīmējums). Esmu pārliecināts, ka ikvienā laikmetā pienāk kritiski brīži, kā tie, kurus Nīče apraksta Pāragrajās refleksijās, apcerēdams ļaunumu, ko nodara vēstures studijas. Pagātne mūs ierobežo, nomāc, šantažē. Un vēsturiskais avangards (arī "avangards" šeit lietots kā metavēsturiska kategorija) grib nokārtot rēķinus ar pagātni. Futūristu sauklis "Nost ar mēness gaismu!" ir raksturīgs jebkuram avangardam, tikai "mēness gaisma" jāaizstāj ar kādu citu, piemērotu vārdu. Avangards sagrauj un izķēmo pagātni: Aviņjonas meičas ir tipisks avangarda žests. Taču, sagrāvis tēlu, avangards neapstājas, tas iet tālāk un sagrauto pārvērš par neko, sasniedz abstrakciju, bezformīgo, baltu audeklu, saplosītu audeklu, sadedzinātu audeklu, arhitektūrā - curtain wall minimālisma principu, ēku kā stēlu, kā paralēlskaldni, literatūrā - stāstījuma plūduma iznīcināšanu, kolāžas Berouza garā, klusumu vai baltu lapu, mūzikā - no atonalitātes līdz troksnim un pilnīgam klusumam (šajā ziņā Keidžs ir modernists) Taču pienāk brīdis, kad avangards (modernisms) ir izsmēlis savas iespējas, jo ir radīta metavaloda, kas runā par tā neiespējamajiem tekstiem (konceptuālā māksla). Postmodernisma atbilde modernismam ir atziņa, ka jāpārvērtē pagātne, ja jau to nevar iznīcināt, jo tās iznīcināšanas sekas ir klusums, - taču jāpārvērtē ironiski, bez naivuma. Postmodernisma pozīcija man atgādina tāda cilvēka izturēšanos, kurš iemīlējies ļoti izglītotā sievietē. Viņš zina, ka nevar viņai sacīt: "Es Tevu neprātīgi mīlu," jo viņš zina, ka viņa zina (un viņa zina, ka viņš zina), ka šādus un līdzīgus vārdus jaut rastījusi Lialā. Tomēr viņš var rast atrisinājumu. Viņš var teikt:"kā sacītu Lialā, es Tevi neprātīgi mīlu." Tādā veidā viņš būs izvairījies no mākslotas naivitātes un skaidri paziņojis, ka vairs nav iespējams runāt naivi un vienkārši, tomēr viņš sievietei būs pateicis galveno: to, ka viņu mīl, taču mīl zaudētās naivitātes laikmetā. Ja sieviete gribēs iesaistīties šajā spēlē, viņa pratīs saklausīt atzīšanos mīlestībā. Ne viens, ne otrs no sarunbiedriem nejutīsies naivs, abi būs pieņēmuši pagātnes izaicinājumu, izaicinājumu, ko mums met jau pateiktais, tas, ko nevar izdzēst. Un viņi apzināti un ar patiku spēlēs ironijas spēli... Un viņiem būs izdevies vēlreiz parunāt par mīlestību Ironija, metavalodas spēle, izteikums kvadrātā! Tam, kurš nesaprot spēli modernisma kontekstā, vienīgā iespēja ir atteikties no spēles, turpretī postmodernisma spēlē var piedalīties, arī to visu nesaprototun visu uztverot nopietni. Tā arī ir ironikas priekšrocība (un risks). Vienmēr gadās kāds, kurš ironiskas runas uztver nopietni... |
negulētas ~30 stundas. Līdz pēdējam rakstīju darbu, bet ap vilka stundu smadzenes beidzās. Atnāca dīvains dzenis. Joprojām tur nomodā un nelaiž prom. Kā psilocibīna flešbeks, tikai harmoniskāk. Pārsteidošā kārtā mīlu cilvēkus un klienti arī nebesī. Tas, kas parasti prasa dzert ir prāts. Ja ir dzērums, tad dzeņa nav. un otrādi. Pīpēdams redzēju 2 žubītes. |
Gribu ņemt atvaļinājumu un lasīt par dejošanu ar pūķiem. |
Seriously, i cant believe i have let this stand for so long, getting destroyed by these horrendous balance issues. Im through, i cant take it anymore, i cant play this game any longer. The game im talking about is chess. Queen, SO OP, omg. Moves around, IN ALL DIRECTIONS, and can move as many spaces as it wants, un freakin believe able. Then there is the pawn, GREAT early game, shitty late game. Hell, you never even see pawns late game, they cant do anything but backdoor in the south half of the board. Totally worthless. Buff pawns, so they can pwn. Next comes the Knights, so overpowered and flexible its crazy, only unit that can move through units without dying, wtf is that? Ridiculous. Kings, oi, dont get me started, why even have one, they do nothing but camp in the back while bishops and rooks do all the dirty work, then claim victory when all they do is survive. Cowards. Seriously, fix these aforementioned balance issues, its just insane, makes the game unplayable |
Kurš dzēriens vislabāk veicina izdomu? Protams, ka runa ir par šmigu, mani dārgie alkoholiķi. |
Reti sanāk saķert sevi tagadnē. Pārsvarā esmu "Kā bija"/"Kā varēja būt"/"Kā vajadzētu būt"/"Kā būs"/"Kā varētu būt, ja.." stāvokļos, par ko nevaru sūdzēties - tajā ir sava burvība, bet dažkārt karmonkulis iesper pa pakaļu tā, ka attopies Te un tagad, un ziniet ko? Šeit nav nemaz tik slikti.. brīžiem garlaicīgi un skumji, bet tas piederas pie lietas.
|
Pēc treniņa iegāju veikalā, pēc kaut kādiem ogļhidrātiem, samaksāju un tagad tik attapos, ka turpat veikalā viss arī palika. Šķita, ka kasiere kaut ko no aizmugures bļauj, bet negribējās iedziļināties, tā pat bij labi.
|
Kāpēc nedēļas, kurās tiek ņemts atvaļinājums un kuras ir paredzētas studijām/parādu kārtošanām, aizpildās ar garām nepalaižamiem pasākumiem?!
|
Adams, John Quincy (1767–1848) This, is the last of earth. I am content. Bacon, Sir Francis Beamer, Todd Best, George Buddha Campbell, Donald Charles II, King Childers, Erskine Cromwell, Oliver Diana, Princess of Wales Duncan, Isadora Goethe, Johann Wolfgang von Hill, Joe Ibsen, Henrik Latimer, Hugh Lee, Robert E. Lennon, John Milligan, Spike More, Thomas Nelson, Horatio Oates, Captain Lawrence Olson, Barbara Luciano Pavarotti Pitt, William Pope John Paul II Ralegh, Walter Rhodes, Cecil Saro-Wiwa, Ken Sedgwick, General John Stein, Gertrude Strachey, Lytton Thompson, Hunter S. Wilde, Oscar Wittgenstein, Ludwig |
Latgalieši, izskatās, apsēduši galvaspilsētu: Rītā iekš LU Rudiņs Skanis ar Rudens stīgām un Sono Juvenis, parīt iekš Nabaklab New Buzz un Green Novice. Apņemšanās ziedot nedēļu mācībām noplok ar katru ieraudzīto pasākuma plakātu. :)
|
"A lot of people never use their initiative because no-one told them to" — Banksy šis Banksy, streetartists parādās vienā samērā jaunā filmā - Exit Through The Gift Shop. Ja ir lieka pusotra stunda, tad var iemest aci šajā dokumentālajā mākslas darbā :) |
Viss par animēm: http://questionablecontent.net/view.p |
Pirms dažiem mēnešiem biju kaut kādās apmācībās Dānijā. Kaut kādā veidā nonācām Ege kvalitātes kontroles centrā, kur prezentāciju vadīja izteikti āriska paskata jaunietis vārdā Hanz. Tad nu pirms ievest sterilā telpā, kur pie griestiem virmo tvaika mutuļi, šis ar tādu smīnu paver durvis un saka "Come in, it`s not gas". Gar zemi. |
Iekš Mad Man liftazēns :"Every job has it`s ups and downs."
|
Patiesībā dziļi nospļauties uz leģionāriem un 16. martu, bet tie krievu parazīti jau sen šauj pār strīpu un to puķīti, tīri principa pēc, iešu nolikt. |
Re, Valstsvīri beidzot izdomāja, ka ar konkurences padomes palīdzību var neslikti papildināt valsts budžetu (nezinu gan cik liela daļa no soda naudām nonāk budžetā) - dienas laikā "paņēma priekšā" gan olu ražotājus gan avīžkioskus.. Nez, kas būs nākamie? |
..человек - ето только промежуточное звено, необходимое природе для создания венца творения: рюмки коньяка с ломтиком лимона. А. Стругацкий, Б. Стругацкий
|
Kurlmēmie, sarunājoties, skatās viens otram acīs.
|
How Not to Live Your Life. Galvenais varoni ir kretīns, kurš nesaprotamu iemeslu dēļ joprojām kaut kā eksistē.. vispār sliktākais sitcoms, ko no britiem esmu redzējis, BET trešajā epizodē figurē jauks varonis, kurš visu sēriju klusē. Kad pajautā - kas šim vainas seko atbilde "Ooh, He`s from Latvia, he doesn`t speak english." Malači. Folklorizējamies.
|