Otherside

Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
pēcvārds
...tomēr es uzskatu, ka postmodernisms nav hronoloģiski aprakstāms virziens, drīzāk - garīga kategorija vai vēl precīzāk - Kunstwollen, darbošanās veids. Tāpēc varētu apgalvot, ka ikkatram periodam ir savs postmodernisms, tāpat kā ikkatram periodam ir savs manierisms (es pat prātoju, vai tik "postmodernisms" nav manierisma kā metavēsturiskas kategorijas mūsdienīgāks apzīmējums). Esmu pārliecināts, ka ikvienā laikmetā pienāk kritiski brīži, kā tie, kurus Nīče apraksta Pāragrajās refleksijās, apcerēdams ļaunumu, ko nodara vēstures studijas. Pagātne mūs ierobežo, nomāc, šantažē. Un vēsturiskais avangards (arī "avangards" šeit lietots kā metavēsturiska kategorija) grib nokārtot rēķinus ar pagātni. Futūristu sauklis "Nost ar mēness gaismu!" ir raksturīgs jebkuram avangardam, tikai "mēness gaisma" jāaizstāj ar kādu citu, piemērotu vārdu. Avangards sagrauj un izķēmo pagātni: Aviņjonas meičas ir tipisks avangarda žests. Taču, sagrāvis tēlu, avangards neapstājas, tas iet tālāk un sagrauto pārvērš par neko, sasniedz abstrakciju, bezformīgo, baltu audeklu, saplosītu audeklu, sadedzinātu audeklu, arhitektūrā - curtain wall minimālisma principu, ēku kā stēlu, kā paralēlskaldni, literatūrā - stāstījuma plūduma iznīcināšanu, kolāžas Berouza garā, klusumu vai baltu lapu, mūzikā - no atonalitātes līdz troksnim un pilnīgam klusumam (šajā ziņā Keidžs ir modernists)

Taču pienāk brīdis, kad avangards (modernisms) ir izsmēlis savas iespējas, jo ir radīta metavaloda, kas runā par tā neiespējamajiem tekstiem (konceptuālā māksla). Postmodernisma atbilde modernismam ir atziņa, ka jāpārvērtē pagātne, ja jau to nevar iznīcināt, jo tās iznīcināšanas sekas ir klusums, - taču jāpārvērtē ironiski, bez naivuma. Postmodernisma pozīcija man atgādina tāda cilvēka izturēšanos, kurš iemīlējies ļoti izglītotā sievietē. Viņš zina, ka nevar viņai sacīt: "Es Tevu neprātīgi mīlu," jo viņš zina, ka viņa zina (un viņa zina, ka viņš zina), ka šādus un līdzīgus vārdus jaut rastījusi Lialā. Tomēr viņš var rast atrisinājumu. Viņš var teikt:"kā sacītu Lialā, es Tevi neprātīgi mīlu." Tādā veidā viņš būs izvairījies no mākslotas naivitātes un skaidri paziņojis, ka vairs nav iespējams runāt naivi un vienkārši, tomēr viņš sievietei būs pateicis galveno: to, ka viņu mīl, taču mīl zaudētās naivitātes laikmetā. Ja sieviete gribēs iesaistīties šajā spēlē, viņa pratīs saklausīt atzīšanos mīlestībā. Ne viens, ne otrs no sarunbiedriem nejutīsies naivs, abi būs pieņēmuši pagātnes izaicinājumu, izaicinājumu, ko mums met jau pateiktais, tas, ko nevar izdzēst. Un viņi apzināti un ar patiku spēlēs ironijas spēli... Un viņiem būs izdevies vēlreiz parunāt par mīlestību

Ironija, metavalodas spēle, izteikums kvadrātā! Tam, kurš nesaprot spēli modernisma kontekstā, vienīgā iespēja ir atteikties no spēles, turpretī postmodernisma spēlē var piedalīties, arī to visu nesaprototun visu uztverot nopietni. Tā arī ir ironikas priekšrocība (un risks). Vienmēr gadās kāds, kurš ironiskas runas uztver nopietni...
/Eko/

* * *
ALD-52
negulētas ~30 stundas.
Līdz pēdējam rakstīju darbu, bet ap vilka stundu smadzenes beidzās.
Atnāca dīvains dzenis.
Joprojām tur nomodā un nelaiž prom.
Kā psilocibīna flešbeks, tikai harmoniskāk.

Pārsteidošā kārtā mīlu cilvēkus un klienti arī nebesī.

Tas, kas parasti prasa dzert ir prāts. Ja ir dzērums, tad dzeņa nav. un otrādi.

Pīpēdams redzēju 2 žubītes.
Lidoja viena otrai pretī un saķērās kopā, viena no viņām sāka krist, otra pikēdama viņu panāca ar nagiem parāva atpakaļ, izlīdzinot, tad tās atkal saķērās kopā un pēc mirkļa aizlaidās katra uz savu pusi.

* * *
Gribu ņemt atvaļinājumu un lasīt par dejošanu ar pūķiem.
* * *
Iz viena foruma
Seriously, i cant believe i have let this stand for so long, getting destroyed by these horrendous balance issues. Im through, i cant take it anymore, i cant play this game any longer.

The game im talking about is chess. Queen, SO OP, omg. Moves around, IN ALL DIRECTIONS, and can move as many spaces as it wants, un freakin believe able.

Then there is the pawn, GREAT early game, shitty late game. Hell, you never even see pawns late game, they cant do anything but backdoor in the south half of the board. Totally worthless. Buff pawns, so they can pwn.

Next comes the Knights, so overpowered and flexible its crazy, only unit that can move through units without dying, wtf is that? Ridiculous.
Remember bishops? Are so fking OP he can snipe you from half the board AND take ur place!

Kings, oi, dont get me started, why even have one, they do nothing but camp in the back while bishops and rooks do all the dirty work, then claim victory when all they do is survive. Cowards.

Seriously, fix these aforementioned balance issues, its just insane, makes the game unplayable

* * *
meklējot fejas
Kurš dzēriens vislabāk veicina izdomu?
Protams, ka runa ir par šmigu, mani dārgie alkoholiķi.
* * *
par sevi
Reti sanāk saķert sevi tagadnē.
Pārsvarā esmu "Kā bija"/"Kā varēja būt"/"Kā vajadzētu būt"/"Kā būs"/"Kā varētu būt, ja.." stāvokļos, par ko nevaru sūdzēties - tajā ir sava burvība, bet dažkārt karmonkulis iesper pa pakaļu tā, ka attopies Te un tagad, un ziniet ko?
Šeit nav nemaz tik slikti.. brīžiem garlaicīgi un skumji, bet tas piederas pie lietas.
mūzika::
Queen - I want It all
* * *
Endorfīnu spēks
Pēc treniņa iegāju veikalā, pēc kaut kādiem ogļhidrātiem, samaksāju un tagad tik attapos, ka turpat veikalā viss arī palika. Šķita, ka kasiere kaut ko no aizmugures bļauj, bet negribējās iedziļināties, tā pat bij labi.
mood::
Hungry
mūzika::
Сплин - Нечего делать внутри
* * *
kāpēc?
Kāpēc nedēļas, kurās tiek ņemts atvaļinājums un kuras ir paredzētas studijām/parādu kārtošanām, aizpildās ar garām nepalaižamiem pasākumiem?!
mūzika::
Dr. Horrible - Brand New Day
* * *
Un ko Tu teiktu?
Adams, John Quincy
(1767–1848) This, is the last of earth. I am content.

Bacon, Sir Francis
(1561–1626) For my name and memory, I leave it to men's charitable speeches, and to foreign nations, and the next ages.

Beamer, Todd
(1968- 2001) Let's roll.

Best, George
(1946-2005) Don't die like I did.

Buddha
(circa 563 BC - circa 483 BC) Work hard to gain your own salvation.

Campbell, Donald
(1921–1967) Hallo, the bow is up… I'm going… I'm on my back… I've gone. Oh.

Charles II, King
(1630–1685) Let not poor Nelly starve.

Childers, Erskine
(1870–1922) Take a step forward, lads. It will be easier that way.

Cromwell, Oliver
(1599–1658) My design is to make what haste I can to be gone.

Diana, Princess of Wales
(1961-1997) My God. What's happened?

Duncan, Isadora
(1878–1927) Adieu, mes amis. Je vais à la gloire. (Farewell, my friends. I go to glory.)

Goethe, Johann Wolfgang von
(1749–1832) Mehr Licht! (More light!)

Hill, Joe
(1879–1915) I will die like a true-blue rebel. Don't waste any time in mourning - organize.

Ibsen, Henrik
(1828–1906) On the contrary.

Latimer, Hugh
(circa 1485–1555)Be of good comfort Master Ridley, and play the man. We shall this day light such a candle by God's grace in England, as (I trust) shall never be put out.

Lee, Robert E.
(1807–1870) Strike the tent. (attributed)

Lennon, John
(1940-1980) I'm shot.

Milligan, Spike
(1918-2005) I told you is was ill.

More, Thomas
(1478–1535) This hath not offended the king.

Nelson, Horatio
(1758–1805) Thank God, I have done my duty.

Oates, Captain Lawrence
(1880–1912) I am just going outside and may be some time.

Olson, Barbara
(1955–2001) What do I tell the pilot to do?

Luciano Pavarotti
(1935-2007) I believe that a life lived for music is an existence spent wonderfully, and this is what I have dedicated my life to.

Pitt, William
(1759–1806) I think I could eat one of Bellamy's veal pies. (attributed)

Pope John Paul II
(1920–2005) Let me go to the house of the Father.

Ralegh, Walter
(circa 1552–1618) I have a long journey to take, and must bid the company farewell.

Rhodes, Cecil
(1853–1902) So little done, so much to do.

Saro-Wiwa, Ken
(1941–1995) Lord take my soul, but the struggle continues.

Sedgwick, General John
(1813-1864) They couldn't hit an elephant at this distance.

Stein, Gertrude
(1874–1946) “What is the answer?” No answer came. She laughed and said, “In that case what is the question?”

Strachey, Lytton
(1880–1932) If this is dying, then I don't think much of it.

Thompson, Hunter S.
(1937-2005) Relax - This won't hurt.

Wilde, Oscar
(1854–1900) One of us must go. (attributed, probably apocryphal)

Wittgenstein, Ludwig
(1889–1951) Tell them I've had a wonderful life.

* * *
Nesaprotu, kas notiek, bet man tas patīk.
Latgalieši, izskatās, apsēduši galvaspilsētu: Rītā iekš LU Rudiņs Skanis ar Rudens stīgām un Sono Juvenis, parīt iekš Nabaklab New Buzz un Green Novice.

Apņemšanās ziedot nedēļu mācībām noplok ar katru ieraudzīto pasākuma plakātu. :)

mood::
cheerful cheerful
mūzika::
The Gaslight Anthem - Miles Davis & The Cool
* * *
kino apskats
"A lot of people never use their initiative because no-one told them to"
— Banksy

šis Banksy, streetartists parādās vienā samērā jaunā filmā - Exit Through The Gift Shop. Ja ir lieka pusotra stunda, tad var iemest aci šajā dokumentālajā mākslas darbā :)

* * *
* * *
Un vēl..
Pirms dažiem mēnešiem biju kaut kādās apmācībās Dānijā. Kaut kādā veidā nonācām Ege kvalitātes kontroles centrā, kur prezentāciju vadīja izteikti āriska paskata jaunietis vārdā Hanz. Tad nu pirms ievest sterilā telpā, kur pie griestiem virmo tvaika mutuļi, šis ar tādu smīnu paver durvis un saka "Come in, it`s not gas". Gar zemi.
* * *
humors
Iekš Mad Man liftazēns :"Every job has it`s ups and downs."
mūzika::
Fila Brazillia - Harmonikas are Shite
* * *
...
Pirms šī es nedaudz apšaubīju krievu ieguldījumu 2.pk
ImageHost.org
* * *
Patiesībā dziļi nospļauties uz leģionāriem un 16. martu, bet tie krievu parazīti jau sen šauj pār strīpu un to puķīti, tīri principa pēc, iešu nolikt.
* * *
KP uzdarbojas
Re, Valstsvīri beidzot izdomāja, ka ar konkurences padomes palīdzību var neslikti papildināt valsts budžetu (nezinu gan cik liela daļa no soda naudām nonāk budžetā) - dienas laikā "paņēma priekšā" gan olu ražotājus gan avīžkioskus..
Nez, kas būs nākamie?
* * *
..человек - ето только промежуточное звено, необходимое природе для создания венца творения: рюмки коньяка с ломтиком лимона.

А. Стругацкий, Б. Стругацкий

Tags:

mūzika::
Lang Lang
* * *
Kurlmēmie, sarunājoties, skatās viens otram acīs.
mūzika::
Klusa ble nakts..
* * *
Seriāls
How Not to Live Your Life.
Galvenais varoni ir kretīns, kurš nesaprotamu iemeslu dēļ joprojām kaut kā eksistē.. vispār sliktākais sitcoms, ko no britiem esmu redzējis, BET trešajā epizodē figurē jauks varonis, kurš visu sēriju klusē. Kad pajautā - kas šim vainas seko atbilde "Ooh, He`s from Latvia, he doesn`t speak english."
Malači. Folklorizējamies.
mūzika::
Pearl Jam - Hard to Imagine
* * *

Previous