Viņiem tā nevajadzēja darīt
Ceram, ka ²is risin ajums Jums b us noder gs un laus ietaup t daºk art tik d arg as
min utes! Taj a pat laik a v elos atg adin at, ka es, J usu klientu menedºeris, t apat k a
iepriek² vienm er gaid ²u J usu zvanu un apmekl ejumu, lai kop gi atrastu risin ajumus
ikvienam J usu jaut ajumam.
šis nupat ievēlās manā korporatīvajā pastkastē, un vispār. Ja es rīt ne... tad tūdaļ pat ierastos vietā, kur tagad mani apkalpos ātrāk un izmantotu šo pakalpojumu pēdējo reizi.
Pēc tam, kad cienījamā zelta menedžere 2x 2 dienas neceļ galda telefonu, paceļ mobīli, uz manu jautājumu, vai viņa ir atvaļinājumā, attrauc, ka ne, un noklausās problēmu un sola atzvanīt un nekad neatzvana;
pēc tam, kad mani starpfiliāļu procesā nodegradē par klientu vulgaris un aizmirst to uz pusgadu un tad kā ekskluzīvu piedāvājumu piedāvā atjaunot manu statusu, par to informējot 4 no rīta (bija taču iespējams paskatīties, kur es dzīvoju, ibio);
pēc tam kad noklausās problēmu un pasaka, ka tāda pakalpojuma nav, un uz manu stāstu, ka pakalpojums ir gan un man tādu agrāk sniedza filiālē x, arī iesaka vērsties filiālē x, kur man pasaka, ka es tagad esmu filiālē y, un galdauts man celiņš, pis nahuj stulbais klient;
un vēl un vēl un vēl un vēl
es teiktu, ka dažai labai banciņai ir par daudz klientiņu. un ka neapgrūtināšu viņiņus turmpiņāk ar savu naudiņu.
min utes! Taj a pat laik a v elos atg adin at, ka es, J usu klientu menedºeris, t apat k a
iepriek² vienm er gaid ²u J usu zvanu un apmekl ejumu, lai kop gi atrastu risin ajumus
ikvienam J usu jaut ajumam.
šis nupat ievēlās manā korporatīvajā pastkastē, un vispār. Ja es rīt ne... tad tūdaļ pat ierastos vietā, kur tagad mani apkalpos ātrāk un izmantotu šo pakalpojumu pēdējo reizi.
Pēc tam, kad cienījamā zelta menedžere 2x 2 dienas neceļ galda telefonu, paceļ mobīli, uz manu jautājumu, vai viņa ir atvaļinājumā, attrauc, ka ne, un noklausās problēmu un sola atzvanīt un nekad neatzvana;
pēc tam, kad mani starpfiliāļu procesā nodegradē par klientu vulgaris un aizmirst to uz pusgadu un tad kā ekskluzīvu piedāvājumu piedāvā atjaunot manu statusu, par to informējot 4 no rīta (bija taču iespējams paskatīties, kur es dzīvoju, ibio);
pēc tam kad noklausās problēmu un pasaka, ka tāda pakalpojuma nav, un uz manu stāstu, ka pakalpojums ir gan un man tādu agrāk sniedza filiālē x, arī iesaka vērsties filiālē x, kur man pasaka, ka es tagad esmu filiālē y, un galdauts man celiņš, pis nahuj stulbais klient;
un vēl un vēl un vēl un vēl
es teiktu, ka dažai labai banciņai ir par daudz klientiņu. un ka neapgrūtināšu viņiņus turmpiņāk ar savu naudiņu.
pirms šīs te būtnītes man bija pasaulē sapņainākā klientu managere, kura nupatās citā banciņā ir tapusi par filiāles vadītāju.
kakbi ar prieku gaida mani, solās turpināt apkalpot.
te kaimiņiene actāja karti DnB bankomātā, un kopš DnB ir atgriezis karti The Bankai, nevienam tai galā nav pat nevismazākās nojausmas, kur tā ir tagad.