Krustvārdu mīkla

Spēle 'Ledusskapis'

Anna Marija Levi

Spēle 'Ledusskapis'

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Spēlei nepieciešams vismaz viens dalībnieks.
Veiksmīgai spēlei nepieciešami citi dalībieki, kas spēles gaitā nokļūst jebkura formāta interakcijās vai saskarnēs ar dalībnieku Nr.1.
Pašu veiksmīgāko spēli spēlē jebkuri 2 patvaļīgi izraudzīti ūdensvīri. Atsevišķos variantos 'Ledusskapi' spēlē n+x dalībnieku, bet tā kā atvērtu sistēmu dinamikas modelēšana sniedzas pāri spēles dokumentatora gara spējām, apskatīsim Gadījumu Parasto.

Spēlei ir vairāki Līmeņi.

Pirmais Līmenis ir 'Iniciācija'.
Tā ir interakcija, kas saistīta ar savstarpējiem bezgalīgas cieņas un apbrīnas apliecinājumiem, visbiežāk elektroniskiem. Eksistē iniciācijas variants, kad indivīdi interaktē RL apstākļos, bet procentuāli nozīmīgākā daļa ir elektroniska un elektriska, jo tā vieglāk ieviest pārpratumums.
Kad iniciācija ir notikusi un visi ir šausmīgi laimīgi, apgaroti un lej laimes asariņas, atveras

Otrais Līmenis - 'Drāma'.
Drāma ir jebkura destruktīva darbība, vēlams, šausminoša savā bezjēdzībā, nomācoša savā postošuma mērogā; parasti saistīta ar pārmērīgu un neveselīgu intelektualizēšanu par lietām, kur nekas nav jādomā. Drāma dalībniekus piemeklē kā ledaina šarko duša sestdienas rītā 8AM zem segas, tā paralizē visu atlikušo dienas (dzīves) daļu, ievelk sejās rūpju rievas un iečokuro smadzenēs žultspūsli. Important notice! Sarežģītākos gadījumos Drāma var būt vienpersoniska, vēl eksistē variants, kad par vienpersonisko drāmu otrpersona nezin neko. Kad Drāma sasniedz apogeju, sākas trešais un pēdējais

Līmenis - 'Freons',
kuru var raksturot ļoti vienkārši. Jebkura darbība vai bezdarbība, kas pretējā(-os) dalībniekā(-os) izraisa sajūtu 'Aukstums velk no durvju puses, vecais dēls - vai durvis vaļā?' dod avotam vienu punktu, jebšu CCl2F2. Interakcijas spēles ietvaros turpinas, dalībniekiem atļauts vilkt kažokus, nēsāt samuraju kaujas zobenus un 4reiz dienā apraudāties vai nopūsties. Drīkst arī konsultēties ar citiem spēles dalībniekiem un veidot aukstuma frontes vai ciklonus.
Uzvar tas, kurš pirmais savāc pietiekami daudz CCl2F2, kas konvertēti adekvātās aukstumvienībās, sasniedz vai pārsniedz viena vidēja zvejas kuģa refrižeratora saldēšanas jaudu.
Pats krutākais sniegums, ko spēles dokumentators nekad vēl nav redzējis, ir sasniegt absolūto 0, proti 0 Kelvinus.
Līdz ar šo postu, tiek atvērts konkurss ar sloganu 'This is your chance to win nothing - 2' par to, kuram pirmajam izdosies šis revolucionārais sniegums.
  • par trauksmaino pieķeršanos es pilnīgi piekrītu.
    A kur paranoja? 'Gaidīt Godo' ?
    • Nē, drīzāk tas, ka paranoiķiem ir raksturīgi savas vēlmes piedēvēt citiem. Dažreiz tā arī notiek.
      • tā nav paranoja, manuprāt.
        wish?ful thinking, maybe. Nereālas expektācijas.
        Paranoja ir žanrs 'tāpat mani uzmetīs'.
        • Nu imho Tevis pašas aprakstītajā piemērā pietiek arī "tāpat mani uzmetīs" žanra. Ja ne, tad es ļoti atvainojos, ka nespēju izsekot visām šim metafōrām, eifēmismiem un dzejiskajiem salīdzinājumiem.
          • apskatītais piemērs paīstam ir orientēts uz šauru auditoriju, paties. Na ļubitjeļa.
            teksts bija vairāk domāts kā 'savējie sapratīs' rather than autoritatīvs viedoklis žanrā 'vedjmah - krutā psihodinamikas eksperte'.

            Vispār, tā ir pašironija. Joks, tā sakot. Es ne uz kādiem pētījumiem nevelku šovakar, un 'tāpat mani uzmetīs' ir tikai tukša fakta konstatācija pēc tam, kad pati sirsnīgi esmu uzspēlējusi 'Grābekli'. Un tie, kas to zina, zina arī to, ka tas ir mans sveiciens un nebeidzami mīlas un empātijas apliecinājumi visiem citiem laikabiedriem.
Powered by Sviesta Ciba