Ikurāt jau labu laiku vēroju šo Apollo "PIEDĀVĀJUMIŅU" un vislaik domāju, ka varbūt tas man kāds mozillas adblocka gļuks, bet nē. Vienreiz bija "SPICĒ PĒRLES" zem visām ziņām, gluži neatbilstošās ieskaitot.
Tehniski, varu iztēloties, kā tiek mēģināts pārdot šādus produktus, bet nesaprotu, kurš un kāpēc tos nopērk. Nu tipa, kā zīmolu menedžeri vai uzņēmumu sekretāres nonāk līdz šādam lēmumam. Bet es jau neesmu gudra arī neesot Tajā dzīves periodā.
Tehniski, varu iztēloties, kā tiek mēģināts pārdot šādus produktus, bet nesaprotu, kurš un kāpēc tos nopērk. Nu tipa, kā zīmolu menedžeri vai uzņēmumu sekretāres nonāk līdz šādam lēmumam. Bet es jau neesmu gudra arī neesot Tajā dzīves periodā.