Krustvārdu mīkla

Post a comment

Anna Marija Levi

Bet ja "marketinga babulis" (c) nevis gvelž netēmā, bet pamatoti un argumentēti norāda uz problēmu vai vēlamo risinājumu, tad godātais maketētājs ar trīsošām ūzām nervozi smēķē, jo vīzdegunība, "speciālista pārākums" ir apšaubīts un pēkšņi, holā, tev ir līdzvērtīgs sadarbības partneris, kurš neaicina spēlēties fontiņiem vai uzpūst zelta zvaigznītes dezīša plakātiņiem? Proti, sabaidīšanās cēlonis ir iespējamās dominances zudums un pakalpojuma sniegtās vērtības nepieciešamais pamatojums?
From:
Username:
Password:
(will be screened)
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.
Powered by Sviesta Ciba