Kuriozs gadījums, manuprāt, sanāk, kad uzñēmumam, kura darbība ārkārtējās situācijas laikā ir pilnībā apturēta, tiesa piedzen civillietā valsts nodevu, kuru šis uznēmums maksā valstij no sañemtā valsts atbalsta - granta apgrozāmo līdzekłu plūsmas krituma kompensēšanai; citas naudas taču nav:-). Valsts nełauj strādāt, ienākumu nav, tiek celta prasība par naudas piedziñu un atbildētājam vēl valstij jāatdod nauda, ko valsts viñam sniegusi kā atbalstu:-). P.S.Valsts godīgi apgroza līdzekłus:-), tad jau tas parāds (atbalstiem) dałā dzēšas? Bet tā jau nav. Tas ir apburtais loks:-). Tas aiznemtais parāds valsts atbalstam atkal jāatdod no kuras kases?:-) Gribēju teikt, ka atsevišku kategoriju lietās var vismaz samazināt nodevu, jo kaut kas te neškiet korekti, šāds jautājums vispār netiek uzdots, nesaprotu līdz galam. Ievēroju vienu - ja samaksā ātrāk galveno parādu, ātrāk nozīmē tiesu (jo lietas tur faktiski vairs nekādas nav):-) - tas gan darbojas rindas ātrākai virzīšanai un valsts nodevas drīzākai iekasēšanai:-), baigi jācer, ka paspēs līdz granta pieškiršanai, nu vāks…