Ķēms

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
nesen aizdomājos par to - kā cilvēks jūtas, kurš reklamē preci kā to, kuru lieto, bet dzīvē nelieto, runa nav par tualetes papīru, bet par matračiem, segām, spilveniem, uztura bagātinātājiem u.tml. Vai viņi visi patiešām guļ uz dormeo matračiem un sedzas ar dormeo segām, un periodiski maina spilvenus uz dormeo spilveniem? Cik viņi ir tradicionāli!:-) P.S.Man vienk.gribas matraci un tāpēc skauž:-), sega un spilvens jau ir:-D Vienīgi uztura bagātinātāji visiem neder:-)) - man pat nepalīdzot, tas pārbaudīts. Ko ar šo visu gribēju teikt? - labprāt pareklamētu matraci, pirms tam vismaz tā kārtīgi izmēģināt:-D; vienk. aizstāvu Dukuru pāri, kas tāds briesmīgs vai smieklīgs (ūsas tikai jokainu skatu piešķir:-), bet tas atkal ir gaumes jautājums)? Labāk, lai matračus reklamē, nevis - zālīti, piem., atkal slavenā Viņķeles k-dzīte:-), iespējamā lobētāja kopā ar Horenu kā atbalsta spilvenu.
  • Vienkārši darbs, nekas vairāk, bez emocionālās piesaistes.
    • skaidrs, ka nekā personīga:-), man būtu piedāvājuši:-)
    • Man sanāktu sirsnīgāk un patiesāk:-)
Powered by Sviesta Ciba