- 9/11/17 07:21 pm
-
''vēlētos pateikt dažus vārdus par w8. tā ir spēle, kurā tev ir 555 spelli un skilli, bet figačī tu tāpat ar nolādēto faierbolu. divinity:original sin tev ir astoņi skilli, un katrs, KATRS no tiem beidzot ir ļoti svarīgs.''
Lai gan tā arī neesmu nobeidzis Divinity:OS ar savu pirmo pārtiju (jau pusgads pagājis, kopš neesmu skāries klāt), noteiktu teiktu BS on this. D:OS ir laba spēle ar zolīdu čarakter sistēmu, bet ja nu runājam par redundanci, tad kā reiz tur tā ir uzreiz obvious. Katrai klasei (un ir tikai klases) ir kaut kāds skillsets, kurā ietilpst paredzami perki. Rekrutējamie čari vienmēr vieni un tie paši. Teiktu, ka labs replay value priekš max 3 reizēm. Pēc tam jau vairs nav ko darīt.
W8 ir vismaz priekš 10-15 full blown unikālām caurejām. Ļoti dīvaini, ka piemini fajerbōlu kā kaut kādu panaceju, jo neviens nahuj nelieto fajerbōlus iekš wiz8. Faktiski ''direct damage spells'' tur kļūst par kaut ko noderīgu ļoti vēlīnos līmeņos. Vairumā enkaunteru daudz gudrāk lietot dažādus taktiskos spellus. To tev pateiks jebkurš blob-rpg veterāns. Ne tikai par w8.