es, piemēram, nesaprotu, par ko ir diršana. tā ir kaut kāda viņas subjektīvā izjūta, ka cilvēki šeit saviesīgās sarunās pieskarās it kā dziļākām tēmām, bet ārzemēs ir rezervētāki. manis pēc tas tikpat labi tā arī varētu būt, jo te ir skarbāki apstākļi dzīvei utt. tai nav obligāti jābūt provinciāļu fantāzijai. toties tavs sašutums izskatās par to, ka kāds nepiekrīt tevis paša izjūtai, ka atšķirību nav. varbūt tu papildus tam zini arī kaut kādu man nepieejamu kontekstu par Neiburgu, kas liek tev pret viņu būt nelabvēlīgākam. katrā gadienā, tās ir anekdotes pret anekdotēm, subjektīvs fīlings pret subjektīvu fīlingu, un tavas anekdotes diezin vai ir tik ļoti uzticamākas, pat ja Neiburga izrādās kaut kāda dura
vēl es gribu pateikt, ka esmu samērā kritisks un man pa īstam nepatīk visādi kūļi, sedlenieki u.c. dolbji, bet tavs tonis vienalga izraisa netīksmi. varbūt es galīgi maldos, bet tā vairāk liek domāt par impotentu nīgrumu kā loģisku/faktoloģisku/estētisku vai taml. dominanci pār apakšcilvēkiem
beigtas lapsas memuāri - Post a comment
dirsne un ņemte (c) P.B.
slikts (slikts) wrote on December 11th, 2009 at 09:04 pm