Avtonoms ([info]junona) wrote on June 27th, 2009 at 11:51 pm
Tā arī ir spekulācija.
Iespējams, ka vēl iedarbīgāks ir blieziens pa degunu. Bet ja nopietni, tad, pirmkārt, ja komerciāla reklāma nes rezultātus, tad no tā neizriet, ka "filozofiskai" reklāmai arī ir jānes rezultāti tā vienkāršā iemesla dēļ, ka rezultāti abos gadījumos ir radikāli atšķirīgi. Protams, reklāmists kaut sūdu uz kociņa pataisīs pa svēto grālu, bet viņa uzdevums ir tikai un vienīgi notirgot preci, ilūziju utt. Ja tu gribi notirgot kaut kādu sapratnes ilūziju, tad, protams, rezultātus sasniegt nav grūti pat ar minimālu piepūli. Galu galā - ar ko tad nodarbojas visi bulšita producētāji. Otrkārt, es esmu krietni skeptiskāk noskaņots pret uzskatu par cilvēku dabisko tieksmi domāt par dažiem jautājumiem.
 
( Read comments )
Post a comment in response:
From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.