Tā arī ir spekulācija.
Iespējams, ka vēl iedarbīgāks ir blieziens pa degunu. Bet ja nopietni, tad, pirmkārt, ja komerciāla reklāma nes rezultātus, tad no tā neizriet, ka "filozofiskai" reklāmai arī ir jānes rezultāti tā vienkāršā iemesla dēļ, ka rezultāti abos gadījumos ir radikāli atšķirīgi. Protams, reklāmists kaut sūdu uz kociņa pataisīs pa svēto grālu, bet viņa uzdevums ir tikai un vienīgi notirgot preci, ilūziju utt. Ja tu gribi notirgot kaut kādu sapratnes ilūziju, tad, protams, rezultātus sasniegt nav grūti pat ar minimālu piepūli. Galu galā - ar ko tad nodarbojas visi bulšita producētāji. Otrkārt, es esmu krietni skeptiskāk noskaņots pret uzskatu par cilvēku dabisko tieksmi domāt par dažiem jautājumiem.
beigtas lapsas memuāri - Post a comment
dirsne un ņemte (c) P.B.
Avtonoms (
junona) wrote on June 27th, 2009 at 11:51 pm
![[info]](http://klab.lv/img/userinfo.gif)