Nē nu vispār jau daķspēles ir power fantasies pārsvarā, tāpēc nevar neiztikt bez mazliet maģijas. Pat tīri uz rīl laif fenomeniem balstītas spēles iekļaj sevī iespēju protagonistam kļūt par teju neievainojamu strēlnieku, kas ar miniganu var trāpīt zvirbuļa acī. Tās bruvju spējas, kas ir ne tikai fantasy žanrā, parasti ir paņēmiens kā padarīt geimpleju daudzveidīgāku par "click it to death" variantu. Protams, ne vienmēr veiksmīgi, bet rpgaškās, kas pamatā ir fantasy driven tas ir given.
(bez virsraksta) @ 08:10
gnidrologs commented on swimpis's post:
Nē nu vispār jau daķspēles ir power fantasies pārsvarā, tāpēc nevar neiztikt bez mazliet maģijas. Pat tīri uz rīl laif fenomeniem balstītas spēles iekļaj sevī iespēju protagonistam kļūt par teju neievainojamu strēlnieku, kas ar miniganu var trāpīt zvirbuļa acī. Tās bruvju spējas, kas ir ne tikai fantasy žanrā, parasti ir paņēmiens kā padarīt geimpleju daudzveidīgāku par "click it to death" variantu. Protams, ne vienmēr veiksmīgi, bet rpgaškās, kas pamatā ir fantasy driven tas ir given.
Nē nu vispār jau daķspēles ir power fantasies pārsvarā, tāpēc nevar neiztikt bez mazliet maģijas. Pat tīri uz rīl laif fenomeniem balstītas spēles iekļaj sevī iespēju protagonistam kļūt par teju neievainojamu strēlnieku, kas ar miniganu var trāpīt zvirbuļa acī. Tās bruvju spējas, kas ir ne tikai fantasy žanrā, parasti ir paņēmiens kā padarīt geimpleju daudzveidīgāku par "click it to death" variantu. Protams, ne vienmēr veiksmīgi, bet rpgaškās, kas pamatā ir fantasy driven tas ir given.