29. Jūlijs 2005
26. Jūlijs 2005
18. Jūlijs 2005
17. Jūlijs 2005
Canon A95 :
nu es pērku fočiku - jautājums tikai, vai subj. savā - advancēto ziepju trauku kategorijā (ap Ls 240 ar normālu atmiņas karti) ir gana labs. moš ir kāds jēdzīgāks variants par attiecīgo cenu? tas nu tā - ja manu pukstu dzird kāds, kam šīs štellītes tuvas
nu es pērku fočiku - jautājums tikai, vai subj. savā - advancēto ziepju trauku kategorijā (ap Ls 240 ar normālu atmiņas karti) ir gana labs. moš ir kāds jēdzīgāks variants par attiecīgo cenu? tas nu tā - ja manu pukstu dzird kāds, kam šīs štellītes tuvas
Mūzika: Par prieku, kur lai es to lieku
14. Jūlijs 2005
12. Jūlijs 2005
11. Jūlijs 2005
5. Jūlijs 2005
visiem zināmajā portālā atklāju sen neredzētu meiteni, ar ko agrā jaunībā biju salaidis, uzrakstīju komentāru zem bildes. tipa patīk. šī uzaicina draudzēties. es apskatos pārējās bildītes. sacopī mani tas, kas iekš bildītēm. uzrakstu vēstuli - tipa cik tu smuka. gaidu atbildi. nav. tad atklāju, ka patiesībā smukās meitenes profilu pārrauga pilnīgi cita meitene. arī smuka, bet tomēr cita. skumji palika, ka var tā. :
p.s. labi, ka ātri apķēros un neaizrakstīju vēl ko dumāku
p.p.s. pa atvērto logu lien iekšā gruzdošu kaņepju aroms
p.s. labi, ka ātri apķēros un neaizrakstīju vēl ko dumāku
p.p.s. pa atvērto logu lien iekšā gruzdošu kaņepju aroms
3. Jūlijs 2005
1. Jūlijs 2005
27. Jūnijs 2005
skatoties Spēlēju dancoju vismaz trīs vietās mutuļoja skudriņas pār muguru un vismaz vienu reizi es gandrīz apraudājos, indeed. tur, kur tie mazie, salijušiem kaķēniem līdzīgie bērneļi Zemesvēzīša pavadījumā tipināja uz halles otru galu. pēc šāda uzveduma pat rodas cerība, ka tie latvijieši nav noslīkuši pauliski tautisku ziņģu trejjūriņās; ka varbūt var uz sevi pačolēt arī tā neklišejiski. ja nu vienīgi pašpašās beigās tas patizlais aubīšu uznāciens (nē, paldies Kungam, pārējā uzveduma laikā to nebija). un labi, ka sīkie nav perfekti dancātāji; labi, ka kustības biku nobirst un sviedrots mulsums iespodrinas sejās. tā dzīvelīgi ieveidots haoss, kas neatstāj neveiklības iespaidu, bet veido to skaņudarbā iekodēto formu, kas savukārt veidoja manu redzējumu par to vēl tad, kad kādā kursavakarā pirms vairākiem gadiem disku klausījāmies neskaitāmas reizes pēc kārtas :
19. Jūnijs 2005
10. Jūnijs 2005
reklaama nav maaksla. taa driizaak parazitee, izmantojot jau esoshos un radiitos maakslas stilus un paradigmas, lai radiitu produktu (ieveerojiet - produktu, nevis artefaktu). protams, atseviskjos gadiijumos reklaamaa paraadaas kas vairaak par mochiishanu uz meerkjauditorijas apzinju, bet tie ir tikai iznjeemumi. pats buutiskaakais ir, kaa jau pie muuka posta ierakstiiju - kameer reklaamas princips ir aizvietot realitaati ar maaksliigu fikciju, kuras meerkis ir Produkts, maaksla realitaati atklaaj bez jebkaadiem nosaciijumiem (realitaate varbuut nav iistais vaards, bet aatrumaa nevaru izdomaat citu) :
8. Jūnijs 2005
eu viedie un gudrie, kaapeec ir taa, ka Jeezus mira par cilveeku greekiem, bet arii peec vinja naaves cilveeki nonaak ellee un skiistiitavaa taapat kaa pirms vinja naaves? kaads ponts bija mirt? :
tip, lai liktu padomaat? protams, taa buus demagogija, bet kaapeec taadaa gadiijumaa muus neliek domaat skaitliskaa un ciniskaa izteiksmee daudz iespaidiigaakas naaves (pienjemot, ka Jeezus dieviskjo izcelsmi zinaaja labi ja kaads 0,001% taalaika izredzeetaas tautas populaacijas)
tip, lai liktu padomaat? protams, taa buus demagogija, bet kaapeec taadaa gadiijumaa muus neliek domaat skaitliskaa un ciniskaa izteiksmee daudz iespaidiigaakas naaves (pienjemot, ka Jeezus dieviskjo izcelsmi zinaaja labi ja kaads 0,001% taalaika izredzeetaas tautas populaacijas)