Comments
Smieklīgs bija apgalvojums par BP nāvi reizē ar Robija Viljamsa parādīšanos uz skatuves. Un Galahera zūdīšanās, ka pops mūsdienās ir tikai horeogrāfija.
Nezinu.., dziesmas paliek, ģitāres džindžina, bītliskā estētika un pieeja meldijiem arī. Kamēr pastāvēs Apvienotā Karaliste, tikmēr būs arī britpops. Kaut fenomens bija aktuāls 2us gadus. A ko, Kaupers neapmeklē prezidentes pieņemšanas?
Noskaties '24 hour party people' - vājpiens, bet vismaz mēģināts inscenēt soc.pol. kontekstu Madčesterai. Varbūt vajag nodalīt mūziku un mūziķus no kulturoloģijas?
Nezinu.., dziesmas paliek, ģitāres džindžina, bītliskā estētika un pieeja meldijiem arī. Kamēr pastāvēs Apvienotā Karaliste, tikmēr būs arī britpops. Kaut fenomens bija aktuāls 2us gadus. A ko, Kaupers neapmeklē prezidentes pieņemšanas?
Noskaties '24 hour party people' - vājpiens, bet vismaz mēģināts inscenēt soc.pol. kontekstu Madčesterai. Varbūt vajag nodalīt mūziku un mūziķus no kulturoloģijas?
(Reply to this) (Thread)
|
jā jā, kad viņš tur vārījās par tiem dejojošajiem tīņiem - tur varēja reāli pārrēkties. ķipa mēs īstie raupjie rokeri VS horeogrāfiskie, neīstie tīņi
nedomāju, ka par britpopu var nosaukt piesauktos Massive Attack, Portishead un Radiohead, kas tika piesaukti filmā (pat Underworld vienā brīdī ieskanējās). laikam jau britpops mūsdienās ir Franči Ferdinandi un visi tie aizsmakušie garāžrokeri
nedomāju, ka par britpopu var nosaukt piesauktos Massive Attack, Portishead un Radiohead, kas tika piesaukti filmā (pat Underworld vienā brīdī ieskanējās). laikam jau britpops mūsdienās ir Franči Ferdinandi un visi tie aizsmakušie garāžrokeri
(Reply to this) (Parent)
|
nu gan es te piesaucu
(Reply to this) (Parent)