src Jaunākais Arhivētais Draugi Par sevi
  • 13.12.10 13:23
  • kā lai pastrādā, kad jāgaida epastā atbildes no AirBaltic klientu servisa un Valsts Darba inspekcijas. Nesaistītos jautājumos.
  • 12 rakstair doma
  • 13.12.10 13:28
  • judging the mice
    judging the micerasbainieks

    ar airbaltic klientu servisa atbildes gaidīšanu vari neiespringt :)


  • Atbildēt
  • 13.12.10 13:31
  • src
    srcsrc

    cik ilgi var neiespringt?


  • Atbildēt
  • 13.12.10 13:33
  • judging the mice
    judging the micerasbainieks

    atkarīgs no tā, vai rakstīji klientu servisam vai sūdzējies tviterī vai feisbukos :)


  • Atbildēt
  • 13.12.10 13:34
  • src
    srcsrc

    tad jau jāpasūdzas tviterī?


  • Atbildēt
  • 13.12.10 13:35
  • judging the mice
    judging the micerasbainieks

    noteikti, tad būs daudz ātrāk.


  • Atbildēt
  • 13.12.10 13:36
  • sursurssursurs

    bet tas jau sen zināms, ka par visu ko ir jāsūdzas twitterī :)))


  • Atbildēt
  • 13.12.10 13:39
  • src
    srcsrc

    Zin kā, negribas, lai publiskais tēls būtu ņuņņa, kas par visu sūdzas tviterī ;)


  • Atbildēt
  • 13.12.10 13:41
  • sursurssursurs

    nu viss jau atkarīgs no uztveres.. :) Manā skatījumā tāda sūdzēšanās ir vnk bik viltīgs piegājiens, kā ātri panākt savu :)


  • Atbildēt
  • 13.12.10 13:42
  • judging the mice
    judging the micerasbainieks

    var arī feisbukos :)
    airbaltica klientu serviss ir diezgan krietni noslogots, bet fasāde jātur, tāpēc prioritāte sūdzību apstrādē ir tiem, kuri pasūdzas publiski.


  • Atbildēt
  • 13.12.10 13:30
  • University of Awesomeness
    University of Awesomenesskini

    vienkārši, ar galvu un rociņām :P no tavas gaidīšanas intensitātes atbildēšanas ātrums nemainīsies, tici man ;)


  • Atbildēt
  • 13.12.10 13:36
  • sursurssursurs

    +1 :)


  • Atbildēt
  • 13.12.10 13:37
  • src
    srcsrc

    tādas gudras meitenes te salasījušās, ka prieks :P


  • Atbildēt