- 13.12.10 13:23
- kā lai pastrādā, kad jāgaida epastā atbildes no AirBaltic klientu servisa un Valsts Darba inspekcijas. Nesaistītos jautājumos.
- 12 rakstair doma
- 13.12.10 13:28
-
ar airbaltic klientu servisa atbildes gaidīšanu vari neiespringt :)
- Atbildēt
- 13.12.10 13:31
-
cik ilgi var neiespringt?
- Atbildēt
- 13.12.10 13:33
-
atkarīgs no tā, vai rakstīji klientu servisam vai sūdzējies tviterī vai feisbukos :)
- Atbildēt
- 13.12.10 13:34
-
tad jau jāpasūdzas tviterī?
- Atbildēt
- 13.12.10 13:35
-
noteikti, tad būs daudz ātrāk.
- Atbildēt
- 13.12.10 13:36
-
bet tas jau sen zināms, ka par visu ko ir jāsūdzas twitterī :)))
- Atbildēt
- 13.12.10 13:39
-
Zin kā, negribas, lai publiskais tēls būtu ņuņņa, kas par visu sūdzas tviterī ;)
- Atbildēt
- 13.12.10 13:41
-
nu viss jau atkarīgs no uztveres.. :) Manā skatījumā tāda sūdzēšanās ir vnk bik viltīgs piegājiens, kā ātri panākt savu :)
- Atbildēt
- 13.12.10 13:42
-
var arī feisbukos :)
airbaltica klientu serviss ir diezgan krietni noslogots, bet fasāde jātur, tāpēc prioritāte sūdzību apstrādē ir tiem, kuri pasūdzas publiski. - Atbildēt
- 13.12.10 13:30
-
vienkārši, ar galvu un rociņām :P no tavas gaidīšanas intensitātes atbildēšanas ātrums nemainīsies, tici man ;)
- Atbildēt
- 13.12.10 13:36
-
+1 :)
- Atbildēt
- 13.12.10 13:37
-
tādas gudras meitenes te salasījušās, ka prieks :P
- Atbildēt