penši liela daļa brauc ar savām īpašajām penšu kartēm. bērni līdz ciktur vecumam brauc bez, školota bieži vien brauc bez biļetes (katru reizi, kad iekāpj kontrole, ārā kāps vai nu školota vai nu krieviņi vai bomži) un cilvēki bez mašīnas - ir maksātspējīgi, tikai viņu ir maz.
1)penši - masīvi pārstāvēti un tas arī saprotams, reti kuram pensim ir automašīna
2)školota - visu vecumu bērni, reizēm arī studenti
3)lūzeri (pie kuriem piederu arī es, lol) - tie kuri vai nu nevar atļauties braukt ar mašīnu vai nevar nokārtot tiesības (kā manā gadījumā)
līdz ar to darbaspējīgo/maksātspējīgo klientu skaits ir diezgan zems amirite?
Tak sabiedriskais transp. eniivei ir pilns un visi maksā.
Viņiem pag. gadā apgrozījums bija ap 200milij
fixed it for ya.
source par apgrozījumu? bet pieņemsim ka viņiem ir tāds apgrozījums. tiešām 200 ļimoni lai uzturētu tramvajus, trolejbusus un daļu no autobusiem?
Rīgas satiksme" neto apgrozījums pērn bija 113 miljons latu