Posted on 2009.12.03 at 10:15

Comments:


Better jungler wins
[info]batou at 2009-12-03 13:42 (Linkz)
lielākā daļa sabiedriskajā braucošo ir:

1)penši - masīvi pārstāvēti un tas arī saprotams, reti kuram pensim ir automašīna

2)školota - visu vecumu bērni, reizēm arī studenti

3)lūzeri (pie kuriem piederu arī es, lol) - tie kuri vai nu nevar atļauties braukt ar mašīnu vai nevar nokārtot tiesības (kā manā gadījumā)

līdz ar to darbaspējīgo/maksātspējīgo klientu skaits ir diezgan zems amirite?
__________________
[info]spiritualized at 2009-12-03 14:25 (Linkz)
Penši, skolnieki un cilvēki bez mašīnas ir maksātnespējīgi?
Tak sabiedriskais transp. eniivei ir pilns un visi maksā.
Better jungler wins
[info]batou at 2009-12-03 16:10 (Linkz)
penši liela daļa brauc ar savām īpašajām penšu kartēm. bērni līdz ciktur vecumam brauc bez, školota bieži vien brauc bez biļetes (katru reizi, kad iekāpj kontrole, ārā kāps vai nu školota vai nu krieviņi vai bomži) un cilvēki bez mašīnas - ir maksātspējīgi, tikai viņu ir maz.
__________________
[info]spiritualized at 2009-12-03 16:18 (Linkz)
Nigga, r u kidding?
Viņiem pag. gadā apgrozījums bija ap 200milij
Better jungler wins
[info]batou at 2009-12-03 17:12 (Linkz)
>u mad

fixed it for ya.

source par apgrozījumu? bet pieņemsim ka viņiem ir tāds apgrozījums. tiešām 200 ļimoni lai uzturētu tramvajus, trolejbusus un daļu no autobusiem?
__________________
[info]spiritualized at 2009-12-03 17:20 (Linkz)
Nu ok, ne 200,
Rīgas satiksme" neto apgrozījums pērn bija 113 miljons latu
Previous Entry  Next Entry