Comments: |
Nu es kopš decembra, kad spēlēju "Oblivion", vēl turos, bet patiesībā es arī negribētu vairāk spēlēt spēles. Gribētos taisīt spēles, tāpēc arī mācos modelēt. Tā lietiņa mums ir atdzimusi!
Forši:) Jums gadījumā nevajag oriģinālu mūziku scēnām?
Patiesībā vajag, un patiesībā par tevi es šinī sakarā esmu domājis. Mums arī dialogi ir ieskaņoti tikai pusei spēles, moška tu zini labu veidu kā voisu ierakstīt? Enīvei, tas tāpat būs pēc tam, kad es pabeigšu pēdējās scēnas.
Mhmm, ok. Par mūziku, tur daudz maz jānodefinē, kādam fīlingam/stilam jābūt katrai konkrētais scēnai. Par balsi - tur ir divas problēmas: 1) Tā kā nav pieejams normāls mikrofons un klusa telpa, tad balss ierakstos ir problēmas ar fona trokšņiem (ventilatora/cietā diska rūkoņa, kāju šļūkāšana, utt.). Šo problēmu lielā mērā var atrisināt ierakstīto balsi apstrādājot ar trokšņus noņemošiem filtriem. Tiesa, ja trokšņu ir pārāk daduz, tad filtrs sakropļos arī balsi, tā, ka der padomāt, moš jāaizvelk mikrofons uz atsevišķu telpu, tālāk no datora, lai pēc iespējas samazinātu trokšņu līmeni. Vēl, protams, ir tā, ka lētie pie datora spraužamie mikrofoni diezgan nelineāri reaģē uz dažādu frekvenču skaņām, tamdēļ balss izklausās nedabiska. Profesionāls mikrofons ir padārgs un tam ir arī vajadzīgs speciāls barošanas bloks, tā, ka droši vien nāksies izlīdzēties ar trokšņus noņemošiem filtriem + ekvalaizeri, lai balsi padarītu "dzīvāku". 2) Balsīm būtu jābūt izteiksmīgām/dabiskām. Lai to panāktu, laikam, nav citas iespējas, kā apbruņoties ar pacietību, un ierakstīt visu vēl un vēlreiz, kamēr sanāk ciešami.
P.S. Hagi ieminējās, ka labprāt uzmestu savu profesionālo aci tekstiem/dialogiem, ja viņai ļautu.
Baigi forši, tad jau mēs jūs arī iesaistīsim.
Moš atsūti storyline, tekstus?
Piesakies pa mailu, es tavu jauno nezinu. | |