Comments: |
Khm, nezinu, bet līdz šim viss presē lasītais par šo hollywood inspired french wave ir licis secināt, ka uz to vispār nav vērts parakstīties - mazbudžeta Besons & Co neesot no tiem labākajiem šova "Robinsoni" pārbaudījumiem. No otras puses, tavs viedoklis par pirmatnējo enerģiju, kas strāvo no filmām, noteikti varētu būt arguments. Nu, vismaz kāda no viņām jānoskatās. No trešās puses jāsaka, ka frančiem ir nezkāpēc vēl lielākas grūtības kaut ko eksportēt uz H nekā, teiksim, spāņiem (kuriem ir visādi Almodovari-Amenenderbari, bļin es jau pats tur putrojos). Iedomājies, taču Žana Reno feisu viņiem izdevās pārdot tikai 1994.gadā, kad izcēlās tas pats Besons. Bet Reno, kā saka, "počisče fausta gjote budet", perfekts varonis, kurš nezkāpēc līdz tam ir figurējis komēdijās ar statusu, apmēram kā tam maziņajam plikgalvim Benija Hila šovos. Viņiem izdevās aizgrūst Marso, bet arī nepavisam (ja kāds man nepiekrīt, ka divas labākās teenage filmas ever ir abi "Bumi", tad nezinu...). Pat Marso nav nekāda H aktrise! Speciāli paskatījos - savas karjeras sākumā viņa kādus četrus gadus: uz "Bravo" kovera vāka nonāca tik daudzas reizes, ka tika uztverta kā žurnāla logo sastāvdaļa (ja viņas nebija uz vāka, značit iekšā bija posters); bija nenormāli populāra Āzijā; visbeidzot, bija un ir laba aktrise, kas man aizvien patīk. Melam Gibsonam, šķiet, arī. Viņi varētu aigrūst tādu Pitofu uz H, bet Totū - diezvai. Viņa var katru gadu filmēties franču bestselleros cik uziet, bet... Kur ir tā fiška es aptuveni nojaušu.
| From: | snake |
Date: | February 20th, 2005 - 10:20 am |
---|
| | | (Link) |
|
Reno jau arī tik pārsvarā darbojas kā "sulainis" - otrā plāna lomu tēlotājs. Reku iznāk drīzumā "Rozā Pantēra" ar Stīvu Mārtinu un "DaVinči Kods" ar Tomu Henku un visur Reno, tikai nekur galvenais. Bet Marso sasniegums vēl bija būt par Bonda meiteni iekš "World is Not Enough". Pitofs pēc Kaķsievietes laikam kravā jau mantas un brauc atpakaļ.
Kas attiecas uz mazbudžeta no Bessona & Co - nu, mazbudžeta priekš H, te, kā reizi, budžeta pietiek. Bet redzējis es esmu precīzi 3 niknas jaunas franču filmas - "Dobermani" no Kunēna, "Nid de Guepes/The Nest/Lapseņu Pūznis", "Vidoku" un šito, visas veidotas pēc Holivudas lekāliem un visas to pārspēj. Ā un vēl bija Bessona producētie "Kiss of the Dragon" un "The Transporter", bet tie bija ar Holivudas naudu un talantiem, tā kā Francijā viņas tikai uzņēma. Pārējie Takši, tad vēl par tiem 2 komiķiem arābu un citas - ne pārāk. Bet visādus Fransuā Ozonus un tml. franču kino es neskatos.
"The Pool" man stāv rindas kārtībā. Dobermanis bija afigenna labs, tik man tas asociējās vairāk ar tieši franču kino, nevis uz H orientēto. "Lapseņu pūznis" noteikti jāapskatās, tikai klasiskais jautājums....DC++ tas kādu interesē? Ja jā, tad piesakos. P.S. Marso is da best :) | |