1) apgūstot salīdzinoši maz (kādas 5 stundas pamatskolā man bija noderīgas + kādu nedēļu vai divas pašmācības ceļā urbu angļu interpunkcijas atšķirības)
2) labojot - pietiekami daudz, darbs tāds. bet citu tekstā interpunkciju. savā tikai tad, ja 5x pārrakstu vienu teikumu un pēc tam sanāk kišmišs
3) tikai darba ietvaros, un tad, ja man šķiet, ka cilvēkiem būtu jāzina labāk... vai arī kāds atļāvies nepareizi ielabot man komatu :D
a piemērs ir klasisks piemērs tam, ka nesakārtota domāšana <=> nesakārtota izteiksme (ar atsevišķiem izņēmumiem); tbš lielākajā tiesā gadījumu interpunkcija nobrūk fundamentāli tad, ja cilvēks pats nesaprot, ko grib pateikt. vismaz ciktāl esmu strādājusi ar tekstu, man šāda sakarība ir uzpeldējusi. sakārto domāšanu - sakārtojas arī teksts, izņemot dažus gļukus, kas jebkuram cilvēkam parādās, bet tie ir tik individuāli, ka uz to bāzes mainīt likumus būtu teju neiespējami.