- 3.5.06 08:20
-
nu, loģikas pielietojumu nebūt neizslēdz uzdevuma risināšana bez testiņiem.
galu galā, kam visa šī diskusija, ja ir jau redzamas visas jaunās izglītības sistēmas sekas: skolas beidz jaunieši, kuru nomācošs vairums neprot:
-rakstīt
-lasīt (patiesībā jā - arī to)
-strādāt (ar to domāts patstāvīgs, sistemātisks darbs zinību apguvē)
-kuriem nav elementāro zināšanu bāzes tādos priekšmetos kā vēsturē, literatūrā
-kuriem nav attīstīta tehniskā domāšana (tam nav nekāda sakara ar datoriem)
pēdējais punkts atkal ir vesela tēma. tā kā Latvijā ir izskausta rūpnieciskā ražošana, ir izzudusi arī tehniskā inteliģence. nu, nevar visi būt humanitārie, ārsti vai juristi! inženieri, jā - pat frēzētāji, virpotāji, vārdu sakot, dažādu tehnisko profesiju pārstāvji ir, pareizāk sakot, bija, ļoti nozīmīgs slānis. gan cariskās Krievijas, gan Latvijas, gan padomju laikos. šobrīd visi, kuriem nav spēju humanitārajos priekšmetos, un tādu ir daudz, neglābjami tiek novirzīti apkalpojošā sfērā. faktiski sabiedrība vairs sastāv tikai no niecīgas un, jāatzīst, vājas humanitārās inteliģences saujiņas, tirgotājiem un pakalpojumu sniedzējiem. un tas ir traģiski.