- 9.12.05 23:39
-
tur jau tas joks, ka sarakstītu.
tizlu pliekanu sloganu sarakstītu, ja klients uz citādiem nav paņemams? jā, a ko padarīsi. nesarakstīšu es, klients pats uzrakstīs vēl šausmīgāk.
loģikas kļūdas salaistu? jā, salaistu, it īpaši pēc tam, kad pāris nedēļas tas projekts jau ir muļļāts un neviens vairs nespēj paskatīties no malas.
par mākslu ņirgātos? viennozīmīgi, jau šodien pat nobrendēju Poruku (man likās tāds sirsnīgs jociņš zsv atklātnītei, bet... nobrendēju, bļin)
par dzīva mākslinieka mākslu ņirgātos? ja mākslinieks mums to darbu pārdotu - noteikti, vēl drosmīgāk kā ar Poruku (par kuru vismaz pāris cilvēkiem apjautājos, vai tas nav apvainojoši)
vienīgais, ko es droši vien nedarītu - nemēģinātu "paskaidrot attēlu", bet mākslinieku raksturotu kā cilvēku vai mēģinātu dabūt speca viedokli.
bet vai zemāk aprakstīto kampaņu realizētu - zini, man pat liekas, ka jā. tieši tāpēc, ka "fak". tas drebulis iekšā, tas man patīk.