- 14.12.08 14:26
-
Un agrāk tādu gandrīz nebija. Ja nu katrā klasē viens - otrgadnieks vai trešgadnieks, parasti no nelabvēlīgas ģimenes, kāds, kuram tiešām ir grūtības ar mācību vielas uztvrešanu. Jo te jau nav runa ne par slinkumu ne izaidību. Vismaz manā un manas meitas laikā arī tāds, kurš nav sagatvojies, spēja vismaz puslīdz ciešamā latviešu valodā vienkāršos paplašinātos teikumos vai vienkāršos pakārtotos teikumos, lietojot komatu, ja ne vairāk, tad vismaz pirms "kad", "ka" un "bet" , atceroties kaut ko no stundās dzirdētā, kaut ko nošpikojot un pielietojot loģisku domāšanu, uz trijnieciņa uizsprukt no situācijas. Cik atceros, tādi darbi, par kuriem vecos laikos lika "labu trijnieku", tagad kotējas teju uz septiņi.