Un kā viņš vīlās, kad nedēļu pēc raksta nodošanas saņēma neiecietīgu zvanu no minētās tehnoloģijas akmenslaikmeta versijas dīlera (un nevis redaktores) ar paziņojumu, ka tāds teksts nedrīkst atrasties blakus viņa produkta reklāmai un tas jāpārstrādā atbilstoši pārsūtītajiem bukletiem. Trešo rakstu atteicu. Mazliet vēlāk radās interaktīvā platforma a4d.lv, kas tāpat kā viss drukātais tirgus cieta no darbaspēka trūkuma un simamura atkal ļāvās pierunāties. Ar asinīm pa degunu viņš tik vien spēja, kā izspiest rakstu reizi 2 mēnešos. Lielākoties paša apmeklēto profesionālo izstāžu aprakstus, ko veidoja publicitātes relīžu un aptaujāto kolēģu atziņu rosols. 2005.gada rudeni, cita kursabiedrene, izpalīdzot draudzenei, lūdza simamuru sniegt komentāru raidījumam de facto. Pusstundu pēc simamuras jāvārda... |