14 Jūlijs 2004 @ 15:49
pārskats par Zviedriju
Esmu mājās!!! Zviedrijā gāja perfekti... [ja neskaita nogurumu & negulētās naktis un agro celšanos, nežēlīgi ilgo ceļu, beztolkā pavadīto brīvo laiku un neiepazīšanos tuvāk ar pārējiem - neskaitot tās pāris apmaiņas frāzes]
Jautājums: kas tad tur tāds bija labs?

Pirmdiena 05.07.
plkst. 2:00 - izbraukšana no Rīgas. Plkst. 4:00 - Latvijas-Igaunijas robeža. 8:00 - Paldiški [un garais ceļojums pa jūru un kuģi Vana Tallin]. 18:00 - Kapeliskaari. Ceļš līdz Bolnām. Vakariņas - tēja un maizītes. Iekārtošanās istabiņās. Gulētiešana.

Otrdiena 06.07.
plkst. 6:30 - rītarosme [skrienam ap ezeru, apm. 1,5 km]. 7:15 - brokastis; 8:00 - izbraukšana uz šautuvi [tad mēs tikai to apskatījām], padzeram kafiju un apēdam bulciņu un braucam atpakaļ uz pusdienām. [un nav jau brīnums, ka zviedri tādi resni - tik bieži ēst] pusdienas 11:45. Pēc pusdienām šaujam ar pistoli. Atkal kafijas pauze. Šaušana. 16:45 - vakariņas. Pēc vakariņām šaujam atkal. un kad esam atbraukuši uz skolu (dzīvojām skolā, kur ir 2-vietīgas istabiņas, atpūtas telpas, 2 ēdnīcas koncertzāle, sauna,...) - varam baudīt brīvo laiku līdz tējai (ēdienreize vakarā, kuru var arī neapmeklēt), kas paredzēta ap 20:45. Pastaiga pa pilsētu un klusajām ielām, ap ezeru un bērnu laukums... Gulēt ejam ap 1:30 pēc kāršu spēles letiņu kompānijā. Jā - šajā dienā ievēroju kādu lietuvieti [tā pat kā viņš mani] - Vaidas... smux...

Trešdiena 07.07.
Rīta rosme 6:30, brokstis, šautuve,... pusdienas, šautuve [ar manis novērošanu spogulī], vakariņas. pēc vakariņām exkursija uz kalnu, no kurienes varēja redzēt arī to vietu, kur dzīvojām mēs - respektīvi - milzīgā ezera otrā pusē... Atbraucām atpakaļ uz savu nometnes vietu un brīvais laix [un alkahola meklēšana pa veikaliem - to, ko meklējām - neatradām]... Tēja. pastaiga pa pilsētu. Gulēt eju ap 2:30

Ceturtdiena 08.07.
Uz rīta rosmu mēs (es un Lida - mana istabas biedrene) neaizgājām... Šāvām uz rezultātu... kā gāja - gāja - biškucīt labāk nekā iepriekš.

Piektdiena 09.07.
Rīta rosmi nogulējām. uz brokastīm ieradāmies pēdējās. beidzām šaut ap 15:00 (pa vidu vēl bija arī pusdienas ar alu [2,1%] un tēja). šodien - lauku šaušana - mēģinājums (diena līdz sacensībām). Brīvais laix + veikali. Vakariņas. Pēc vakariņām - pelde. Brīvais laix + nets [un bilžu skatīšanās Emīla telefonā] un atkal pastaiga pa pilsētu. Sauna + kārtis. Monotoma pastaiga 2-atā pa pilsētu. Atgriešanās dzīves vietā. Gulēt eju ap 3iem [pēc vientulīgas pastaigas ap ezeru un bilžu izbaudīšanas skolas koridoros].

Sestdiena 10.07
Kārtējā diena bez rīta rosmes. Brokastis. Lauku šaušanas sacensības. Pusdienas. Festivāls ar dejām otrā ezera pusē. Turpinājums lauku šaušanai [šaušana uz laiku un precizitāti, mērķi var būt gan krītošie, gan kustīgie, gan ne uz visu laiku; 6 patronas 8-16 sekundēs - kā kurā stacijā] . Vakariņas.
Šaujam ar gaisa pistolēm [bez nekāda ierobežojuma - ne laika, ne mērķu - protams normas robežās...]. Pastaiga [no sākuma vientulībā] gar ezeru un sarunas [pāris vārdu angliski, pāris krieviski un katra savā valodā] ar Rūtu (no Lietuvas). Tēja. Kārtējā pastaiga pa pilsētu 2-tā. Klusums.

Svētdiena 11.07.
Brokastis. Gaisa pistoļu šaušana [sacensības]... man, protams, pirmā vieta [no otra gala - jautri - no 36 punktiem man bija tikai 4, otrajai vietai no beigām (3 cilvēkiem) - 5]. Pusdienas. Brīvais laix un aizvērti veikali. Gulēšana stundas garumā. Biškucītis no volejbola un barbekjū - visi ārā pie galda, kas novietots garā, garā rindā. Vēl koncerts, ko sniedz Rūta (Lietuva), Kārlis (Latvija) un Niina (Igaunija) - vienkārši klavieres tur bija... Fotografēšanās pa bariņiem un visiem kopā un apbalvošanas ceremonija. Visi tika pie jauniem makiem un nozīmītēm. Pirmās vietas katrā disciplīnā (šaušana mērķī - punktu skaitīšan, lauku šaušana un gais pistoļu šaušana) dabūja pulxteni, nazi wai mugursomu. Balvu dabūja arī viens cilvēciņš, kas šāva vissliktāk (gaisa pistoļu šaušanā) - tā biju es... =] tiku pie jauna rokas pulxteņa... Bija doma mums [letiņiem] saunā satusēt ar visiem pārējiem, bet... ieradaas tikai 2 lietuvietes (Rūta un Skaiste) un 2 igauņi (Martins un Miina). Poļi ieraugot, ka mēs tur esam tik daudz - nobijās un kopā ar pārējiem lietuviešiem aizgāja dzert (tuseet ar mums nevēlējās - sakot, ka visas iepriekšējās naktis jau ir bijuši saunā... Pēc saunas pastaiga atkal gar ezeru - šoreiz gaaju viena, pa ceļam pievienojās Martins (kurš pirms tam skrēja ap ezeru), parunājāmies, iedzērām viskiju,... aizgāju gulēt ap 3:30.

Pirmdiena 12.07.
Brokastis - 8:00. Sapulce (bez poļiem, jo viņi jau bija prom) un apmainīšanās ar meiliem. Lietuvieši aizbrauca prom ap 12-iem, igauņi un zviedri ap 14-iem (arī instruktori un organizatori), atstājot mūs vienus pašus. nu ko - jūdzāmies tāpatās - ēdām, spēlējām kārtis, smējāmies par visādiem stulbumiem, pārdomājām kā gāja un kravājām savas mantiņas, jo nakamajā dienā agri jābrauc prom. gulēt atkal aizgāju vēlu - ap kādiem 1iem (pārējie visi jau snauda)

Otrdiena 13.07.
celšanās ap 6-iem. brokastis un braukšana prom. Jans (nometnes organizators un viens no 4 instruktoriem) mums atbrauca paka. Aizbrauc''am uz Upsalu - teikšu, ka baznīcas viņiem ir ļoti smukas... . Braucām tālāk uz Stokholmu. atstājām mantas skapītī/noliktavā un ap kādiem 13-iem devāmies Stokholmas apskatē, pirms tam atvadoties no Jana. Kuģis bija 18:00 [Baltic Christina]. uz kuģa sēdēšana, kārtis, televizors, gulēšana, pastaigas,...

Trešdiena 14.07.
kušis [nu labi, labi - prāmis]. atvadīšanās no ceļabiedriem un ierašanās mājās. mājās biju ap 14-iem.

tur bija nežēlīgi smuki: ezers, ūdensrozes, pīles, gulbis, kalni, baznīcas, klusums un miers apkārt, svaigs gaiss un kas par gleznām, attēliem, zīmējumiem dzīvojamajā ēkā - gaiteņos... [Viksten - uh kas par māxlinieku... zīmējumi fantastiski - tā it kā cilvēx sastāvētu no citiem cilvēkiem un to daļām]

dvēseles kliedziens:: ilgojos
pielietas ausis ar:: Close your eyes