|
[Feb. 18th, 2017|12:17 pm] |
|
|
|
Comments: |
ko tur komentēt?!? Būs tāpat kā ar pārējiem pareģojumiem ;)
| From: | sickboy |
Date: | February 18th, 2014 - 12:38 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Bet pasaule mainās.. ja ieskatās. Sliktie arvien vairāk tiek saukti pie atbildības.. cilvēki arvien vairāk pamostās. reiz tas sasniegs kulminācijas punktu, kad būs "apvērsums" vai izrāviens.
pasaule mainās nepārtraukti :) Un pasaulei ir vienalga - vai sliktie tiek saukti pie atbildības, vai arī netiek :) Pasaulei ir vienalga - vai mēs uzskatam par sliktu, vai mēs kādu uzskatam par labu:)))
| From: | sickboy |
Date: | February 18th, 2014 - 12:44 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Mēs jau esam pasaule. Un mēs kolektīvi izlemjam - mums pietiek mācīties no ciešanām un apspiestības. Mēs tagad izvēlamies atlaist savus skolotājus (tumšos), kas mūs mācīja caur ciešanām, aizsūtīt viņus garā atvaļinājumā. Mēs izvēlamies prieku, radošumu un bezgalīgas iespējas!
un kuri tad ir mūsu tumšie skolotāji?
| From: | sickboy |
Date: | February 18th, 2014 - 12:57 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Būtībā ja es nosauktu konkrētus cilvēkus, varētu pateikt, ka cilvēku daba nekad nemainīsies un vienmēr viņus vadīs kāds alkatīgāks un visu izšķir dūre. Es teikšu - tās ir būtnes, kurām bija līgums ar Dievu dot mums mācības, kuru mērķis ir attīstīt mūms strukturālo domāšanu. salīdzināsim sevi ar pirmatnēju cilti džungļos, kas nekad nav redzējusi balto cilvēku - viņi ir kā bērni salīdzinot ar mums. Un viņiem trūkst strukturālās domāšanas. Lai to attīstītu, mums tika atsūtītas šīs būtnes, kas nāk no citas civilizācijas/planētas un kuri ir ļoti mentāli attīstīti, iedomīgi, bet kuriem pašiem trūkst emocionalitātes un spējas būt kā bērnam. Šīs būtnes mūs pamazām ved uz vienveidību, jo tāda ir prāta daba - tas nav radošs un neparedzams kā emocijas, tam ir vīrišķa, statiska daba. tagad, kad mums + - ir attīstītas gan emocijas, gan prāts, mums šie skolotāji vairs nav vajadzīgi un paldies viņiem.
From: | sqrt |
Date: | February 18th, 2014 - 03:41 pm |
---|
| | | (Link) |
|
paldies, jå | |