Karķina maslom
25.02.2019 8:50
Ejam šorīt ar vecāko uz dārziņu, it kā silts, bet pa nakti ir labi uzsalis, sevišķi uz auto stikliem.
Vienā pagalmā ejam garām BMW, kuram dzinējs piešķilts, logs it nemaz nav skrāpēts, un ik pa brīdim, radot raksturīgo skaņu, pār logu pārslīd logu slotiņas.
Pie stūres, bakstoties telefonā, sēž brunet/blondīne.
Tā ir, ka viss saslēgts "auto" režīmā un slotiņas, lai neplēstu pa ledu, atslēgt nerūp...
28.01.2019 21:20
Otrais gadījums nepilnu divu nedēļu laikā, kad kāds autovadītājs pamanās teju uzbraukt gājējam, kurš šķērso gājēju pāreju pāri divām vienā virzienā braucošām joslām un vienā no joslām automašīnas jau ir apstājušās.
Šorīt šāds gadījums bija K. Ulmaņa gatvē, pa ceļam uz Mūkusalas apli pirms Ceļu pārvaldes [1], kur SIA "Adapteris" kabluka šoferītis vēsā mierā, nepieskaroties bremžu pedālim, aiznesās garām pa pirmo joslu, kaut arī biju apstājies 2. joslā jau kādu brīdi un gājējs bija izgājis līdz blakus joslai.
Pirms aptuveni nedēļas, turpat netālu, nobrauktuve no Salu tilta uz Mūkusalas apli [2], sākumā sašaurinājums remonta dēl, pēc tam atkal divas joslas. Vairāki auto stāvam 1. joslā un laižam gājējus, tikmēr pa 2. joslu dāma ar Volvo nesās garām un nedomā sevi apgrūtināt ar domu "kāpēc citi auto apstājušies pie gājēju pārejas?"
P.S. Tas nekas, ka šādām gājēju pārejām pāri 2 joslām vienā virzienā pēc LVS nebūtu jābūt.
Jaunas netiks veidotas, bet esošās joprojām ir un ar tām ir jārēķinās.
Noderīga lasāmviela par bīstamajām gājēju pārejām Rīgā
https://pilsetacilvekiem.lv/bistamakas-gajeju-parejas-riga/[1]
https://www.google.lv/maps/@56.9215692,24.1026283,3a,75y,30.68h,70.35t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPBofCi9qkjj0fz9GKb3YJA!2e0!7i13312!8i6656[2]
https://www.google.lv/maps/@56.9265219,24.1092901,3a,75y,232.4h,63.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYezNsUBrXMBpsP6dtbjHmQ!2e0!7i13312!8i6656
Dienvidu tilta 4. kārta
23.01.2019 22:14
Kā jums patīk satiksmes departamenta plāni?
Mani, ja godīgi, sasmīdināja trīs lietas:
- Mālu ielas turpinājums ar pārvadu un ceļu uz nekurieni;
- Ozolciema ielas asfalta segums līdz jaunajam Mālu ielas aplim;
- tas, ka uz visu rajonu no Valdeķu ielas līdz Līvciema ielai paredzēts viens gājēju tunelis Līvciema ielas rajonā, zinot, ka Ziepniekkalna mežu cilvēki apmeklē biezā slānī.
Vēl jau jautājums - ja jau sapņot, tad kāpēc vizualizācijā neiekļaut arī savienojumu ar lidostu "Rīga", kā saka "go big or go home".
https://www.youtube.com/watch?v=iC9wMBMsxpA
13.01.2019 23:10
Kad laika ir tik, cik ir, jābildē tas, kas ir sasniedzamā attālumā.
Divu dienu bildes vēl no pagājušā gada izskaņas.
( ... )
09.11.2018 8:33
Pēc riepu maiņas oktobra beigās, vienai riepai sāka diezgan jūtami zust spiediens (ap 0.5 atm divu, trīs dienu laikā).
Tā nu 2 nedēļas nobraukāju, ik pa laikam pumpējot riepu, jo tikt savā iecienītajā mazajā riepu servisā (jo šeit vienmēr liek ielāpu, nevis kaut kādus striķus utml.) uz remontu nebija iespējams, ja vien negribējās vairākas stundas gaidīt rindā kopā ar riepu mainītājiem.
Vakar paveicās, uz riepu maiņu bija tikai viens auto un, pēc cītīgas cauruma meklēšanas, izdevās riepu saremontēt.
Šo gan vairāk rakstu tāpēc, ka "šips", kurš bija iedzinies protektorā, pēc izskata ļoti atgādināja (100% nevaru apgalvot) ceļu uzturēšanas tehnikas metāla birstes sara fragmentu, par kuriem, cik atceros, sūdzējās arī velosipēdisti, jo arī veloceliņus uzturēšanas tehnika pucēja ar metāla birstēm.
29.10.2018 10:05
- Tēti, šitās riepas mašīnai liek naktī.
- ?! Kāpēc?
- Jo tur uzzīmētas zvaigznītes.
(stāsts par pavecāku Honda CRV, kam uz rezerves riteņa pārvalka attēlotas vairākas zvaigznītes)
28.10.2018 21:56
Mainīgie laikapstākļi pa ceļam no Rīgas uz Cēsīm.
( ... )
18.10.2018 23:24
Trīsdiennieks pa ceļam uz un Latgalē.
Daudz bilžu!
( ... )
24.09.2018 22:05
Daļa no OIK sistēmas - kukurūzas biomasas ieguve.
Kā teicās mūsu draugs, kombainieris Sarmis, dānim kopā esot ap 5 500 ha šeit Latvijā un veseli 150 ha Dānijā (tur 150 ha ir liela saimniecība).
Papildus lauksaimniecības zemēm ir arī vairāki ļoti lieli cūku audzēšanas kompleksi.
( ... )
24.09.2018 14:15
Dobeles apkārtne, pagaidām bez vēja ģeneratoriem.
( ... )