| From: | posh |
Date: | 31. Maijs 2005 - 10:24 |
---|
| | | (Link) |
|
Es needu glju jau 2,5 gadus. Man negribas , un nemaz arii netruukst. Ja Tev jau tagad skiet bezjeedziigs shis pasaakums , tad nav ko , jo neesi atradusi iistos iemeslus. Nepieties ar teoriju galvaa par to , ka tas vai tas ir slikts. vajag arii praksi. man arii tag , kad eedu galju taa iipashi negarshoja.Nekad nejutos paeedusi no galjas.driizaak no kartupeljiem n citiem daarzenjiem jutu saatu. Bez tam - kaada galja izskataas - fui - pilns ar audiem , ciipslaam asinsvadinjus pat var redzeet(jaa , jaa , jaa - tev arii viss tas ir iekshaa.Iedomaajies - tu eed ribinjas , bet Tev tachu arii ir ribas!!!!!)
Un veel - vai tev nekad nav skitis , ka galja smird?
Bet Tu skaties.Izpeeti kura tev ir asinsgrupa.tas ir ljoti svariigi!!!
Jēlu gaļu ēd tikai retais. Brīnišķīgi, ka nesen ieguvām uguni. Iedomājies, tu ēd ribiņas, bet tev taču arī ir ribiņas!
Labi būt ebrejam, labi būt muhadam. Labi būt ovo, lakto, ovo–lakto, pesco/pollo veģetārietim. Haha.
vislabāk ir būt apveltītam ar normālu sāta sajūtu un sapratni par to, kas notiek :)
Un ēdiet to gaļu tanī naktī, uz uguns ceptu, un ar neraudzētu maizi un rūgtām zālēm to ēdiet.
Ap vakara laiku jūs ēdīsit gaļu, bet no rīta Es jums došu ēst maizi, lai jūs atzīstat, ka Es esmu Tas Kungs, jūsu Dievs.
Jums būs svētiem ļaudīm būt Manā priekšā; neēdiet gaļu, kas tīrumā saplosīta; to metiet suņiem priekšā.
Arī gaļu, kas nākusi saskarē ar kaut ko nešķīstu, nevar ēst, bet tā ir ugunī sadedzināma; ikkuru tīru gaļu var ēst.
Un, kad priesteris ierauga lieko gaļu, tad tas tūdaļ atzīst slimnieku par nešķīstu, jo liekā gaļa pati par sevi ir nešķīsta, tā ir spitālības pazīme.
Kur lai es ņemu gaļu, ko šai tautai celt priekšā? Jo tie raud manā priekšā, sacīdami: dod mums ēst gaļu!
Dariet sevi svētus rītdienai! Tad jūs ēdīsit gaļu, jo jūs esat Tā Kunga ausīs gaudušies, sacīdami: kas dos mums ēst gaļu? Mums tik labi klājās Ēģiptes zemē! — Tāpēc Tas Kungs jums dos ēst gaļu, un jūs to baudīsit.
Opā.
Un Tas Kungs runāja uz Mozu un Āronu, viņiem sacīdams: "Runājiet uz Israēla bērniem un sakait: no visiem dzīvniekiem, kas ir virs zemes, šie ir tie dzīvnieki, ko jūs varat ēst: ikvienu dzīvnieku ar šķeltiem nagiem, kam nagi ir šķelti divos gabalos un kuri atgremo - tos dzīvniekus jūs ēdiet. Bet no tiem, kas atgremo vai kam šķelti nagi, neēdiet šos: kamieli, jo tas gan barību atgremo, bet tam nav šķeltu nagu; tas lai ir jums nešķīsts; un klinšu āpsi, tas gan barību atgremo, bet arī tam nav šķeltu nagu; tas lai ir jums nešķīsts; un zaķi, tas gan barību atgremo, bet tam nav šķeltu nagu; tas lai ir jums nešķīsts; un cūku, jo tai gan ir šķelti nagi, un tie ir pat ar plaisu, kas ieplēsta nagos, bet tā barību neatgremo; tā lai ir jums nešķīsta. Viņu gaļu neēdiet un pie beigta dzīvnieka nepieskarieties; tie lai ir jums nešķīsti. Bet no dzīviem radījumiem, kādi ir ūdeņos, jūs varat ēst šos: visus, kam ir spuras un zvīņas ūdeņos, jūrās un upēs, tos jūs varat ēst. Bet ikvienu, kas bez spurām un zvīņām jūrās un upēs, no visiem tiem, kas mudž ūdeņos, un no dzīviem radījumiem ūdeņos — tādu turiet par negantu. Tos turiet par negantību, to gaļu neēdiet un to maitu turiet par negantu. Ikvienu, kuram nav spuru un zvīņu mjūdenī — to turiet par negantu. Bet no putniem turiet par negantu un neēdiet: ērgli un jūras ērgli, un melno ērgli, un maitu ērgli, vanagu un kliju pēc to kārtām, un ikvienu kraukli pēc savas kārtas, un tuksneša iemītnieku strausu, un bezdelīgu, kaiju un vēja vanagu pēc to kārtām, un apogu, pūci un ūpi, un jūras kraukli un dumpi, un maitu vanagu, un stārķi, zivju gārni pēc to kārtām, un badadzeguzi, un sikspārni. Visi spārnainie līdēji, kas iet uz četrām kājām, lai ir jums negantība. Bet no tādiem, kas klīst pulkos, kas uz četrām kājām staigā, ēdiet tos, kam virs kāju pēdām ir lieli, ar kuriem tie lēkā pa zemi. Šos no to vidus jūs varat ēst: visādus siseņus un vaboles pēc to kārtām. Bet visi citi spārnainie līdēji, kuriem ir četras kājas, lai jums ir negantība. Un jūs kļūsit nešķīsti gar tiem; ikviens, kas pieduras to maitai, — tas ir kļuvis nešķīsts līdz vakaram. Un ikvienam, kas ir ko nesis no to mjmaitām, — tam ir jāmazgā savas drēbes, un tas ir nešķīsts līdz vakaram. Visus lopus, kam šķelti nagi, bet nav šķelti divos gabalos un kas neatgremo savu barību, turiet par nešķīstiem, un ikviens, kas tādam pieskaras, ir nešķīsts. Un no četrkājainiem dzīvniekiem tādus turiet par nešķīstiem, kam kājas ar asiem nagiem; ikviens, kas pieskaras to maitai, ir nešķīsts līdz vakaram. Un kurš nes to maitas, tam jāmazgā savas drēbes, un viņš ir nešķīsts līdz vakaram, tāpēc ka jums šie dzīvnieki ir nešķīsti. Un no rāpuļiem šie, kas rāpo virs zemes, lai ir jums nešķīsti: sermulis, pele un bruņurupucis pēc to kārtām, un sesks, hameleons, ķirzaka, gliemezis un kurmis. Šos rāpuļus turiet par nešķīstiem; ikviens, kas tos aizskar, kad tie ir nobeigušies, kļūst nešķīsts līdz vakaram.
japs, katram motivācija cita. manējā konkrēti bij' saistīta ar to, kas tiek darīts ar dzīvniekiem peļņas nolūkā. tā pasākuma industrializācija.
starp citu, man pazīstama sieviete gaļu neēd sešus gadus, tagad viņai ir milzīgas problēmas ar piena tauku līmeni asinīs (viņa aizrāvās ar sieru), lai arī ir tieviņa un smalciņa
Jā, industrializācija — tas ir šausmīgi! Gotiņām, brūnaļām astes/ragus cērt. :)
ne tikai. tas jau nebūtu nekas, ja to darītu beigtiem lopiem, bet viņus dzīvus mēdz arī applaucēt un tā...